پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ حجت الاسلام حیدری با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع گسترش فرهنگ حسینی در جهان شود، گفت: امروز می بینیم علیرغم همه محدودیت ها و دشمنی های نظام سلطه این فرهنگ ناب در سراسر جهان گسترش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی فرصت ارزشمندی برای گسترش روز افزون فرهنگ عاشورایی در جامعه جهانی است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز به برکت اربعین حسینی این فرهنگ ناب در جهان گسترش یافته است، افزود: راهپیمایی اربعین حسینی نمایشی از عزت و اقتدار امت اسلامی در برابر توطئه دشمنان است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که دشمنان در سال های اخیر همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در این راهپیمایی به کار گرفتند، گفت: اما علیرغم همه این تلاش ها شاهد گسترش روز افزون حضور مردم هستیم.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع گسترش فرهنگ حسینی در جهان شود، افزود: امروز می بینیم علیرغم همه محدودیت ها و دشمنی های نظام سلطه این فرهنگ ناب در سراسر جهان گسترش یافته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام حسین(ع) درس عزت، آزادگی، شجاعت و زیر باز ذلت نرفتن را به همه دنیا آموخت، ادامه داد: امروز بسیاری از ملت های جهان از این فرهنگ ناب بهره مند هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که در سایه نورانیت اهل بیت(ع) امروز فرهنگ ناب اسلامی در جهان گسترش یافته است، گفت: شیعه در سایه برکت اهل بیت(ع) عزت و عظمتی دو چندان دارد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که به طور حتم اربعین امسال باشکوه تر از هر سال دیگری برگزار خواهد شد، ادامه داد: در سال های اخیر دیدیم که دشمن هر چه توان داشت برای ناامن کردن کشورهای اطراف به کار گرفت، اما تأثیری در حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی نداشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان از حضور گستره امت اسلامی در راهپیمایی اربعین حسینی واهمه دارند، گفت: به همین دلیل همواره تلاش کردند تا مانع از حضور میلیونی مردم در این اجتماع عظیم شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که مسلمانان در این اجتماع عظیم بار دیگر وحدت و همبستگی خود در برابر قدرت های جهانی را نشان می دهند، افزود: هدف دشمن بر هم زدن این وحدت و همبستگی میان امت اسلامی بر نفوذ در این کشورها است.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که اختلاف و تفرقه سم مهلکی برای پیشرفت امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: تفرقه تنها به سود دشمن است و مسیر را برای سلطه و نفوذ آنها بر ملل اسلامی فراهم می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چنین اجتماع عظیمی در جهان وجود ندارد، افزود: رسانه های غربی در برابر این حضور میلیونی همواره سکوت اختیار می کنند و تنها نظاره گر عزت حسینی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha