پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ایجاد امنیت عمومی را ماموریت اصلی پلیس و نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس حافظ امنیت و آرامش جامعه و مدافع انقلاب و دستاورد های آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز،‌امروز در دیدار کارکنان انتظامی به مناسبت هفته ناجا، ایجاد امنیت عمومی را ماموریت اصلی پلیس و نیروی انتظامی دانست و افزود: پلیس حافظ امنیت و آرامش جامعه و مدافع انقلاب و دستاورد های آن است و این نیروی مردمی با رشادت ها و فداکاری های خود در طول دوران دفاع مقدس و در مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و منافقین ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: تلاشگران برقراری نظم و امنیت افتخار دارند که ۲۲ هزار هم رزمانشان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در برخورد قاطعانه با مجرمان، به درجه جانبازی نائل آمده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به گستردگی فعالیت پلیس در کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در قالب پلیس ۱۱۰،پلیس پیشگیری، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، پلیس مهاجرت و گذرنامه، پلیس دیپلماتیک، پلیس بین‌الملل، فرماندهی مرزبانی و یگان ویژه برای ارتقاء امنیت و آسایش شهروندان ماموریت های محوله را به نحو شایسته انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه وجود نظم و امنیت در جامعه حاصل تلاش های دلسوزانه عوامل انتظامی در سراسر کشور است، تصریح کرد: مردم، نیروی انتظامی را از خود می دانند و پلیس باید با امانت داری، سلامت، صداقت و اخلاق عملی این اطمینان و اعتماد را در دل مردم حفظ و تقویت کند.

امام جمعه تبریز هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای توسعه سرمایه اجتماعی پلیس از طریق ارتقای منزلت اجتماعی دانست و گفت: تحقق شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» با تعامل و مشارکت مردم امکان پذیر است و کارآمدی ناجا با توجه به گستره دامنه فعالیت های پلیس در ایجاد و ارتقا ایمنی و آرامش مردم بسیار مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha