سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان

حوزه/ جنگ امروز، جنگی ترکیبی است که گزینه آخر آن نظامی است، در جنگ ترکیبی گزینه اول اقتصادی است و دشمن به دنبال زدن شاهرگ های اقتصادی نظام است، بالارفتن دلار و سکه به همین منظور صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جلسه بصیرت افزایی با موضوع چهل سالگی انقلاب با حضور  ناصر بهرامی، معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان،​ در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا سلام الله علیها ویلاشهر برگزار شد. 

بهرامی با اشاره به اینکه جنگ تمام نشده و جنگ امروز سخت تر از جنگ هشت ساله علیه ایران است، گفت: جنگ امروز، جنگی ترکیبی است که گزینه آخر آن نظامی است، در جنگ ترکیبی گزینه اول اقتصادی است و دشمن به دنبال زدن شاهرگ های اقتصادی نظام است، بالارفتن دلار و سکه به همین منظور صورت گرفته است.

وی، جنگ روانی را از دیگر اقدامات در جنگ ترکیبی عنوان کرد و نتیجه جنگ ترکیبی را تهدید موجودیت انقلاب دانست.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، راه برون رفت از مشکلات را در اقتصاد مقاومتی، باور انقلابی و اقدام انقلابی بیان کرد و افزود: هدف دشمن در جنگ اقتصادی کشاندن اعتراض مردم به اعتصاب و تبدیل آن به نافرمانی، سپس آشوب و در انتها سرنگونی است.

وی، استراتژی آمریکا را در رفتار با ایران برای براندازی نظام و ایجاد فشار کوتاه مدت اما خورد کننده، تحریم مادون جنگ نظامی و تهدید موجودیت نظام عنوان کرد و گفت: دشمن می داند ملت ایران سازگاری با تحریم را تجربه کرده و تحریم بلند مدت نیاز به منابع دارد؛ پس رو به فشار خوردکننده اما کوتاه مدت آورده است.

بهرامی، دو قطبی سازی دشمن در جامعه را وسیله ای برای تهدید موجودیت انقلاب بیان کرد و افزود: دشمن به دنبال تشکیل لشگر داخلی برای تهدید این موجودیت است و مردم با ناکار آمد دانستن انقلاب به آن دامن می زنند.

 وی، رسیدن انقلاب به چهل سالگی را نشانه بلوغ آن و شکست ناپذیری اعلام کرد و داشتن روحیه انقلابی در مجلس و دولت را برای گذر از وضع موجود ضروری دانست. 

بهرامی در پایان تاکید کرد برای درمان وضع اقتصاد علاوه بر تلاش دولت و کنار گذاشتن مدیران ناکارآمد، مردم نیز باید با خرید کالای ایرانی هرچند با کیفیت پایین، و خرید به اندازه ضرورت و عدم انبار کالا، به حل مشکلات کمک کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha