جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان و بیانات شیوا و راهگشای معظم له در رابطه با موضوعات مختلف به خصوص شناخت از دشمن و هوشیاری در برابر توطئه ها نقشه راه ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین، به حضور تاریخی و ماندگار بسیجیان در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت:حضور پرشور و باشکوه  سربازان ولایت باعث شد که دشمنان یک بار دیگر متوجه شوند این کشور در برابر هر گونه تهدید دشمنان ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات شیوا و راهگشای معظم له در رابطه با موضوعات مختلف به خصوص شناخت از دشمن و هوشیاری در برابر توطئه ها نقشه راه ملت ایران است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: این کشور در چهل سال گذشته با انواع توطئه های مختلف تروریستی و تحریم اقتصادی مواجه بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بحران ها را به خوبی پشت سرخواهد گذاشت.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران امروز محور مقاومت همه ملت های مسلمان و امید آن هاست، بیان کرد: ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر همیشه پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب بوده و منویات معظم له را  نصب العین خود قرار خواهند داد.

مدیرحوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز ترامپ،  منفور ملت هاست و در سازمان ملل متحد مشاهده کردید که چقدر بی آبرو و مفتضح شد.

 حجت الاسلام والمسلمین عباسی به حضور باشکوه در مراسم اربعین حسینی نیز اشاره و بیان کرد: امسال هم طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در موکب هایی که از قبل برنامه ریزی شده، حضور جدی تر از سالهای گذشته خواهند داشت.

 مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: با توجه به تشکیل جلسات مختلف در این خصوص، مدیران مدارس علمیه نیز حضور جدی تر در این مسئله داشته باشند و بتوانند طلاب  را در این مسیر معنوی به خوبی همراهی نموده تا بتوانیم دستاورد خوبی از این سفر داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha