پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ملایی

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه فضای رسانه ای کاملا یک فضای جنگی است، گفت: متاسفانه مشکلات به طور جدی پخش می شود اما این طرف، مسئولی حاضر نیست دستاوردهای خودش را بدهد که منتشر شود و این از نبود درک موقعیت فعلی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به نظر می رسد که بسیاری از مدیران هنوز باور نکرده اند که در جنگ هستیم.

وی افزود: جای گلایه دارد در این استان که استاندار و نماینده ولی فقیه اهتمام ویژه ای به بیان خدمات دارند، مدیری که روی صندلی نشسته همکاری نمی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در صدر کشور این اهتمام بصورت جدی وجود دارد و فضای رسانه ای کاملا یک فضای جنگی است، متذکر شد: متاسفانه مشکلات به طور جدی پخش می شود اما این طرف، مسئولی حاضر نیست دستاوردهای خودش را بدهد که منتشر شود و این از نبود درک موقعیت فعلی است.

حجت الاسلام ملایی یادآور شد: مقام معظم رهبری در اولین جلسه ستاد گفتند دستاوردها، منطقی، مستدل و با استفاده از هنر بیان شود.

وی عنوان کرد: در خراسان جنوبی 13 کارگروه فعال هستند و نماینده ولی فقیه به طور ویژه فعالیت ها را پیگری می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دستاوردهای دستگاه ها باید در شش ماهه نخست امسال تاکنون احصا شده باشد و آماده بیان در رسانه ها باشد، گفت: رهبری در هر سخنرانی بخشی از دستاوردهای کلان را بیان می کنند.

حجت الاسلام ملایی تاکید کرد: مجموعه هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند باید بسیار قوی تر ورود کنند، بعضی شبهات بسیار ساده پاسخ داده می شود، اما شاید روی ده نفر تاثیر بگذارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کارگروه بسیج و رسانه خوش درخشید، گفت: باید در فضای مجازی به دفاع از نظام بپردازیم.

حجت الاسلام ملایی خاطرنشان کرد: برای اینکه بهتر و بیشتر دستاوردهای نظام مطرح شود نشست خبری روسای کمیته ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha