شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه بهشهر

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که ملت ایران اسلامی با خودباوری و تکیه بر توان داخلی امروز مقتدرانه در عرصه های مختلف حضور دارد، گفت: با وابستگی و دل خوش کردن به وعده های توخالی سایر کشورها نمی توان پیشرفت کرد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، به انتقام سخت و غافلگیرانه موشک های نقطه زن سپاه پاسداران از  سران تروریست ها اشاره کرد و گفت: این اقدام سپاه پاسخ به اقدام بزدلانه تروریست ها در کشتار مردم بی گناه اهواز بود.

وی با اشاره به این که این سومین بار است كه طى یك و نیم سال اخیر موشك‏ هاى بالستیك سپاه، تروریست‏ ها را در صدها كیلومتر دورتر از مرزهاى ایران هدف قرار مى ‏دهند، افزود: این اقدام سپاه به تررویست ها و حامیان آنها هشدار داد که نیروهای مسلح کشورمان در برخورد با متجاوزان کوچکترین تعارفی ندارد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که این حمله غافل گیرانه سپاه بازتاب بسیاری در رسانه های منطقه ای و فرا منطقه ای داشت، تصریح کرد: سپاه پاسداران با این حمله اقتدار نظامی خود را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان این که جمهورى اسلامى ایران در بحث امنیت کشور هیچ گونه مماشاتی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: کوچکترین تحرک دشمن با سخت ترین پاسخ همراه خواهد بود.

حجت الاسلام جباری ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند دوران بزن در رو تمام شده و هر دشمنى بخواهد كه كوچكترین اقدام علیه كشور صورت دهد، با واكنش قاطع از سوى ایران مواجه خواهد شد. 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی توانایى و قدرت دسترسى به دشمنان را در هر نقطه ‏اى دارد، گفت: موقعیت‏ هاى مكانى و دور از محدوده جغرافیایى  خللى در اقدامات جمهورى اسلامى ایران نخواهد داشت. 

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود ملت بزرگ ایران علیرغم همه توطئه ها و دشمنی ها هر روز به پیشرفت های جدیدی در عرصه های مختلف دست پیدا می کنند، افزود: فشارهای اقتصادی و تهدید ها نمی تواند ذره ای از اراده ملت ایران در رسیدن به پیشرفت و تعالی بکاهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحریم های آمریکا و دیگر کشورهای غربی در سال های اخیر نه تنها تأثیرگذار نبوده بلکه بستری را برای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف فراهم کرده است، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه تحریم ها به کشوری مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که ملت بزرگ ایران با وحدت و همبستگی از مشکلات و سختی ها عبور خواهند کرد، افزود: به زودی شاهد نابودی دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران و سرافرازی این ملت غیور خواهیم بود.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که ملت ایران اسلامی با خودباوری و تکیه بر توان داخلی امروز مقتدرانه در عرصه های مختلف حضور دارند، گفت: با وابستگی و دل خوش کردن به وعده های توخالی سایر کشورها نمی توان امیدوار بود.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که اگر امروز همه دست به دست هم دهیم می توانیم از موانع عبور کرده و به ساحل آرامش برسیم، تصریح کرد: اگر در عرصه های مدیریتی تفکر جهادی و انقلابی وجود داشته باشد کشور به راحتی از موانع عبور می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha