چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: ما باید با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این پیچ تاریخی و این مشکلات را پشت سر بگذاریم و از نمایندگان مردم خواستار بومی شدن قوانین به‌جای تصویب قوانینی همچون FATF هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل عضو خبرگان رهبری شب گذشته در گردهمایی تبییینی-مطالبه ای خود تحریمی ممنوع- که  در مسجد امیرالمؤمنین(ع) دور شهر قم برگزار شد، بیان داشت: تبعیت از رهبر معظم انقلاب یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگان و مسئولان است، بومی‌سازی قوانین از منویات رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: غربی‌ها با فشار و الزام برجام را به تصویب رسانده و بدون هیچ تعهدی از این معاهده بین‌المللی خارج شدند، امروز FATF نیز قانونی نظیر برجام است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین توکل گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما در یک پیچ تاریخی قرارگرفته‌ایم و به همین سبب، باید با تبعیت از ولایت‌فقیه از این پیچ عبور کنیم.

وی افزود: ما باید با بصیرت کامل در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، بصیرت همان ولایت مداری است، متاسفانه عده ای سخنان رهبر معظم انقلاب را تحریف و توجیه می کنند، دفاع از ولایت و مقابله با توطئه‌های دشمنان نیاز به بصیرت همراه با علم و دانش دارد.

 عضو خبرگان رهبری بیان داشت: استکبار جهانی به دنبال منافع خود است و یک روز با برجام به جنگ با ما می‌آید و یک روز با FATF .

وی ادامه داد: امروزه ما شاهد رفتار هوشمندانه رهبر معظم انقلاب هستیم و همه قدرتمندان جهان به این نتیجه رسیده‌اند و از تصمیمات ایشان ترس و واهمه دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام به دنبال امنیت تروریست جهانی یعنی اسرائیل، داعش و آل سعود هستند و با تغییر دادن این تعبیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مقاومت را تروریست معرفی می‌کنند.

وی در پایان گفت: ما باید با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این پیچ تاریخی و این مشکلات را پشت سر بگذاریم و از نمایندگان مردم خواستار بومی شدن قوانین به‌جای تصویب قوانینی همچون FATF  هستیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha