جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زهرا واحدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با صدور حکمی، خانم رحمانی را به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بجنورد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با صدور حکمی، خانم درنا رحمانی را به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی منصوب کرد.

خانم رحمانی در این مدرسه علمیه جایگزین زهره وضیع می شود که از 25 سال پیش تاکنون به عنوان مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بجنورد فعالیت می کرد.

خانم وضیع از سال 72 و ابتدای تأسیس مدرسه علمیه الزهرا(س) بجنورد تاکنون مدیریت این مدرسه  را بر عهده داشت.

 رحمانی، مدیر جدید این مدرسه  از اساتید حوزه خواهران بوده و افزون بر 10 سال سابقه تدریس حوزوی دارد.

زهرا واحدی، مسئول واحد خواهران حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد که مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه الزهرا(س) بجنورد یکشنبه در محل این مدرسه علمیه برگزار می شود.

وی افزود: حجت الاسلام محمد اسفندیاری مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام  علی مقدادی مسئول اداره بررسي و حراست حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام حجت سالاری مکی مدیر حوزه علمیه خراسان، در این مراسم حضور دارند.

گفتنی است، در سال تحصیلی جدید در مجموع حدود دو هزار و 600 طلبه در 16 مدرسه علمیه شامل شش مدرسه علمیه خواهران و 10 مدرسه علمیه برادران استان تحصیل می‌کنند که از این تعداد حدود هزار و 700 نفر برادر بوده و مابقی طلاب خواهر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha