شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به نقش طلاب خواهر و مبلغات در ارتقای بعد معنوی جامعه، گفت: مدارس علمیه خواهران خاستگاه مناسبی برای تبلیغ معارف دینی در بین بانوان محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت الزهرا(س) بجنورد، با اشاره به ارزش والای طلبگی و سربازی امام عصر(عج)، افزود: امام صادق(ع) می فرماید: « لَوْ أَدْرَکْتُهُ لَخَدَمْتُهُ أَیامَ حَیاتِی» و تأکید می کند که اگر زمانه حضرت ولی عصر(عج) را درک می کردم تمام عمرم را صرف خدمتگزاری او می کردم.

حجت الاسلام سالاری مکی خطاب به طلاب گفت: امروز رزق و روزی شما سربازی حضرت ولی عصر(عج) و خدمت به آرمان های مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی شده، از این رو باید قدر این جایگاه را بدانید.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش های خانم وضیع در بیش از دو دهه فعالیت به عنوان مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) بجنورد، اظهار کرد: در این مدت فارغ التحصیلان این مدرسه علمیه و طلابی که در این مرکز علمی و دینی پروش یافتند، برکات فراوانی را برای استان به همراه داشتند.

حجت الاسلام سالاری مکی خاطرنشان کرد: امیدواریم در مجموعه مدیریتی جدید مدرسه علمیه الزهرا(س) بجنورد با هم فکری، هم افزایی، روحیه جهادی و کار تیمی و شبکه ای فعالیت های مناسبی انجام شود تا این مدرسه علمیه با برکات و توان بیشتری به فعالیت خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: کارهای دسته جمعی طلاب خواهر، حضور و تبلیغ چهره به چهره، فعالیت در فضای مجازی، برگزاری اردوهای جهادی، فعالیت در بحث رسانه، مشاوره و ... برخی از اموری است که انتظار می رود خواهران طلبه با اهتمام و توجه بیشتری به آن بپردازند.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه مدارس علمیه خواهران خاستگاه مناسبی برای تبلیغ معارف دینی در بین بانوان است، افزود: امید می رود با روی کار آمدن مدیریت جدید، حرکت جدیدی آغاز شده و خون تازه ای در رگ های این مدرسه علمیه جاری شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: همه وضعیت مدرسه و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آن را می دانند، به همین دلیل همه باید دست به دست هم دهیم تا کارهای جدید با توان و انگیزه بیشتری را در این مدرسه علمیه شاهد باشیم.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از زحمات زهره وضیع، خانم درنا رحمانی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه الزهرا(س) بجنورد منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha