چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
زهره وضیع

حوزه/ مدیر سابق مدرسه علمیه حضرت الزهرا(س) بجنورد گفت: باید طلاب با تحصیل خوب و عمیق، قدردان نعمت حکومت شیعی و نظام و انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، زهرا وضیع، امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت الزهرا(س) بجنورد، با اشاره به حدود 25 سال فعالیت به عنوان مدیر این مدرسه علمیه، اظهار کرد: خدمت‌گزاری به طلاب و حضور در پایگاه امام زمان(عج) بهترین روزها و ساعت های عمر محسوب می شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید قدردان ظرفیت حوزه های علمیه باشیم، خطاب به طلاب اضافه کرد: بعد از هزار و 400 سال به برکت خون شهدا، تلاش های امام راحل و تدابیر اندیشمندانه رهبری حکومت شیعی مقتدر و مستحکمی داریم، از این رو باید قدر نعمت امنیت و حکومت شیعی را بدانیم و خوب و عمیق درس بخوانیم.

خانم وضیع در ادامه با اشاره به خدمات و برکات مدرسه علمیه حضرت الزهرا(س) بجنورد، اظهار کرد: تاکنون قریب به 400 طلبه از این مدرسه علمیه فارغ التحصیل شده اند.

وی با اشاره به تحصیل 60 طلبه سطح سه در دو رشته تفسیر علوم قرآن و تبلیغ در مدرسه علمیه الزهرا(س) بجنورد، اضافه کرد: در حال حاضر 250 طلبه خواهر در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل هستند.

خانم وضیع راه اندازی سطح سه در مدرسه علمیه الزهرا(س) بجنورد را یکی از نقاط عطف این مدرسه علمیه ذکر کرد و گفت: اکنون خواهران طلبه می توانند در داخل استان تحصیلات تکمیلی در حوزه علمیه را ادامه دهند و امیدواریم در آینده به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی، سطح چهار حوزه هم برای طلاب خواهر در خراسان شمالی تاسیس شود.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از زحمات زهره وضیع، خانم درنا رحمانی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه الزهرا(س) بجنورد معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha