پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی استان قزوین از برگزاری همایش توجیهی و آموزشی برای مبلغین و روحانیون اعزامی به مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، در جلسه ستاد اربعین حسینی استان قزوین، گفت: در اواخر هفته جاری یک دستگاه کامیون حامل آب معدنی به سمت کربلای معلا از حوزه علمیه قزوین جهت پذیرایی از زائرین پیاده اربعین حسینی اعزام می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به مشکلات اقتصادی ولی موکب رهروان حضرت زینب(س) حوزه علمیه قزوین با برنامه ریزی و همراهی خوب و ارزشمند مدیریت حوزه علمیه استان و همچنین نگاه ارزشمند معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه قزوین به این موکب توانستیم ما یحتاج اصلی و ضروری موکب را به خوبی فراهم آوریم.

دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی استان قزوین بیان کرد: امسال در موکب های حوزه علمیه استان قزوین علاوه بر مبلغین و روحانیون افرادی از سوی تیم فرهنگی حوزه علمیه قزوین به صورت نامحسوس بر فعالیتهای این عزیزان در موکب ها نظارت جدی داشته و در پایان این سفر معنوی  از  آنها ارزیابی شده و به نفرات برتر که امتیاز ویژه کسب نمایند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام افشار بیان کرد: امسال دشمنان در تلاش هستند که مراسم اربعین کمرنگ شود ولی به فضل خدای متعال و حضور میلیونی ملت ایران، باشکوهتر از سال های گذشته برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: مقدمات اعزام تیم رسانه ای وفرهنگی حوزه علمیه قزوین در اواخر هفته آینده به سمت کربلای معلا و نجف به خوبی فراهم شده و تیم فرهنگی در نجف اشرف و تیم رسانه ای در کربلای معلی حضور خواهند داشت.

دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی بیان کرد: با هماهنگی با مسئولین بعثه مقام معظم رهبری نمایشگاهی نیز در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری با موضوع سربند 2 برپا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha