جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرجی

حوزه/ مدیرحوزه علمیه کاشان ، نیروی انتظامی را حافظ امنیت و اقتدارملی کشورمان دانست و گفت : مرزداران امنیت، کشور را از هجمه های دشمنان خارجی و نیروهای مقتدر نیروی انتظامی نیز در داخل، امنیت را درتمام مقاطع با همکاری ، صمیمیت مردم و مسئولین حفظ می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کاشان، با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و پرسنل خدوم این نیرو ، ارتباط و احترام متقابل نیروهای انتظامی با مردم را مهمترین عامل امنیت در داخل کشور دانست و گفت : خوشبختانه با اعتمادی که مردم نسبت به نیروی انتظامی دارند شاهد اقتدار این نیرو در سطح کشور هستیم.

مدیرحوزه علمیه کاشان، آگاهی رسانی به مردم را از وظایف نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت دانست و گفت: اطلاع رسانی و همکاری به موقع مردم با نیروی انتظامی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود .

وی ، حافظان امنیت را مورد نظر و دعای اهل بیت (ع) دانست و با بیان اینکه امنیت فعلی کشورمان در سایه تلاشهای شبانه روزی نیروهای متعهد و مخلص نیروی انتظامی می باشد، گفت: با توجه به اینکه بعضی از اتفاقات در جامعه ممکن است به یک فاجعه تبدیل شود نیروهای متخصص ، کارشناس و مقتدر نیروهای نیروی های انتظامی می توانند با سرعت عمل اقدامات بسیار خوبی را در کاهش آسیب های بدست آورند.

مدیرحوزه علمیه کاشان ،شغل نیروهای مقتدر نیروهای انتظامی را بسیار سخت و طاقت فرسا دانست و گفت: اینکه پرسنل خدوم و عزیز نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی از حریم کشورما  حراست می کنند تا مردم در آسایش و امنیت بسر ببرند قابل تقدیر است.

وی، ارتباط روحانیون و حوزه های علمیه با نیروی انتظامی را موجب ارتقاء سطح آگاهی های دینی و ارزشی آنها دانست و با بیان این که امنیت جامعه در گرو امنیت و آسایش خانواده های فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی می باشد گفت: روحانیون با دادن آگاهی های دینی، فرهنگی و تربیتی موجب جلوگیری ازآسیب ها و مشکلات خانوادگی نیروی انتظامی می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، با بیان اینکه یک خانواده مفید و سالم می تواند خانواده ای را درخدمت کشور قراردهد یادآورشد: در صورتی که روحانیون بتوانند با مباحث تربیتی امنیت، آسایش و رفاه خانواده های نیروی انتظامی را تضمین کنند یقینا امنیت کشورمان نیز تضمین خواهد شد.

وی ، در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی در صورتی خواهد توانست از امنیت ذهنی، فکری، خانوادگی، روحی و روانی جامعه و مردم حفاظت کند که فرماندهان و پرسنلش از یک امنیت شغلی ، روحی و روانی و خانوادگی پایداری برخوردارباشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha