جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید آیت الله سلیمانی از  مدیریت حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که در حال حاضر حدود دو هزار و ۵۰۰ طلبه در شهرهای مختلف استان مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند، گفت: این طلاب فعالیت علمی خود را در ۲۴ مدرسه علمیه استان از ابتدای مهر ماه آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران نیز در نشستی با مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر، گفت: همه تلاش مجموعه مدیریت حوزه علمیه استان خدمت به مدارس علمیه و طلاب محترم است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر حدود دو هزار و 500 طلبه در شهرهای مختلف استان مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند، افزود: این طلاب فعالیت علمی خود را در 24 مدرسه علمیه استان از ابتدای مهر ماه آغاز کرده اند.

وی با بیان این که خوشبختانه ظرفیت های ارزشمندی در سطح مدارس علمیه استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه تلاش و توان ما تقویت این ظرفیت های ارزشمند به منظور شکوفایی بهتر است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سلیمانی، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر نیز با تجلیل از خدمات صورت گرفته به منظور توسعه و رونق فعالیت های حوزوی در استان خواستار تقویت این روند در دوره جدید مدیریت حوزه علمیه مازندران شد.

وی همچنین با بیان این که حوزه علمیه مازندران دارای پیشینه تاریخی بسیاری است، خاطرنشان کرد: شخصیت های بزرگی در ادوار مختلف تاریخ در سطح مدارس علمیه استان پرورش یافته اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمت در دستگاه حضرت ولیعصر(عج) افتخار بزرگی است که امروز نصیب همه ما شده، افزود: باید قدردان این فرصت باشیم و از همه توان خود در جهت خدمت به سربازان حضرت بهره گیریم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدصالحی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    عالی تشکر و موید باشین