جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش طلیعه حضور

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری همایش «طلیعه حضور» ویژه خواهران طلبه جدیدالورود، روز ۱۸ مهرماه، در جوار مزار مطهر شهدای گمنام خرم آباد خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه همایش «طلیعه حضور» ویژه خواهران طلبه جدیدالورود 18 مهرماه در جوار مزار مطهر شهدای گمنام خرم آباد برگزار خواهد شد، گفت: این همایش با هدف تبیین وظایف طلبگی و انتظار مردم از مبلغان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ترسیم و تبیین رسالت های تبلیغ، مخاطب شناسی و برگزاری منابر از دیگر اهداف همایش طلیعه حضور برای طلاب جدیدالورود است، افزود: در این همایش اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون زی طلبگی، رسالت ها و اولویت های تبلیغ و همچنین وظایف مبلغان برای مقابله با جنگ نرم دشمن با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی به برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام خواهند کرد. 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه آغاز دوره طلبگی در واقع آغاز خدمت به دستگاه اهل بیت(ع) است، خاطر نشان کرد: امید می رود طلاب با شور و انگیزه در راستای کسب تهذیب نفس و فراگیری علوم حوزوی قدم بردارند و بتوانند مبلغانی کارآمد و اثرگذار برای تبلیغ علوم دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha