پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ازمون تلبس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه طلاب پس از موفقیت در مصاحبه ۱۷ ربیع الاول امسال مصادف با میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد، گفت: طلاب پس از تلبس، رسالت عملی خود که تبلیغ در محافل گوناگون است را آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، از برگزاری مصاحبه برای بیش از ۴۰ طلبه این استان برای ملبس شدن به لباس مقدس روحانیت خبر داد و گفت: طلاب، ماه های گذشته با شرکت در کارگاه عمومی تلبس سرفصل های ویژه تبلیغ را زیر نظر اساتید حوزه فرا گرفته اند و پس از موفقیت در مصاحبه عملی، برای تلبس به معرفی خواهند شد.

وی، آزمون اطلاعات عمومی، قرائت نماز، متون دینی، قرائت و تفسیر قرآن، احکام و مسائل شرعی، ادعیه، آشنایی با مسائل روز جامعه و جهان، منبرداری و برخورداری از سلامت جسمانی را از شرایط تلبس طلاب برشمرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه طلاب پس از موفقیت در  مصاحبه 17 ربیع الاول امسال مصادف با میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد، خاطر نشان کرد: طلاب پس از تلبس، رسالت عملی خود که تبلیغ در محافل گوناگون است را آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام پیر محمدی در ادامه از برگزاری کارگاه «بایسته های تبلیغ» برای 100 نفر از طلابی که شرایط و ویژگی های تلبس را دارند، خبر داد و گفت: برای این تعداد طلبه نیز 25 مهرماه کارگاه بایسته های تلبس و تبلیغ برگزار خواهد شد و طلاب موفق در این کارگاه، برای مصاحبه عملی تلبس معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام پیرمحمدی در پایان از برگزاری آزمون حفظ سالیانه قرآن ویژه طلاب خبر داد و افزود: این آزمون نیز 20 مهرماه در مدیریت حوزه استان برای طلاب مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha