پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نیروی انتظامی ایران اسلامی با قدرت در برابر برهم زنندگان نظم و آرامش کشور می ایستد، گفت: تلاش ها و از خودگذشتگی های پلیس مقتدر کشورمان موجب ایجاد یک امنیت پایدار برای ملت بزرگ ایران شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در نشستی با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، امنیت و آرامش کشور امروز کشورمان را مرهون تلاش ها و مجاهدت های فرزندان غیور کشورمان در نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی دانست.

وی با بیان این که پلیس ایران اسلامی با ایمان راسخ و اعتقاد به ارزش های الهی همه توان خود را برای برقراری امنیت پایدار برای کشورمان به کار گرفته است، افزود: امروز نیروی انتظامی مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی در برقراری نظم و امنیت است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که وجود امنیت در کشور بسترهای لازم را برای رشد و تعالی جامعه فراهم خواهد کرد، ادامه داد: در سایه امنیت می توانیم در عرصه ها و صحنه های مختلف پیشرفت های بسیاری به دست آوریم.

وی، عدم رعایت قانون از سوی افراد را مخل امنیت جامعه دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم نیروی انتظامی با کسانی که امنیت اجتماعی، فرهنگی و روانی جامعه را بر هم می زنند برخورد قانونی خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ملت ایران تلاش های شبانه روزی پلیس مقتدر کشور در برقراری نظم و امنیت کشور را فراموش نخواهند کرد، افزود: امنیت نعمت بزرگی است که امروز با مجاهدت های این عزیزان تأمین شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن  در صدد است هجمه سنگین  و گسترده ای را متوجه جلوه های امنیت در کشور ایران کند، ادامه داد: فرزندان ایران اسلامی برای حفظ نظم و امنیت کشور همواره آماده اند و هیچ گاه در این خصوص با کسی تعارف ندارند.

وی با بیان این که دشمنان و بدخواهان کشورمان از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی در جامعه استفاده می کنند، افزود: اگر تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی و سایر بخش های انتظامی و امنیتی کشور نبود دشمن امروز به اهداف شوم خود در کشورمان دست پیدا می کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نیروی انتظامی ایران اسلامی با قدرت در برابر برهم زنندگان نظم و آرامش کشور می ایستد، خاطرنشان کرد: تلاش ها و از خودگذشتگی های پلیس مقتدر کشورمان موجب ایجاد یک امنیت پایدار برای ملت بزرگ ایران شده است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که با تأکید براین که دشمنان ملت ایران بدانند که نیروهای مسلح کشورمان نخواهند گذاشت آنها کوچکترین تحرکی در کشور انجام دهند، گفت: امنیت جامعه خط قرمز نیروهای مسلح کشورمان است و هر کسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با پاسخ محکم و کوبنده فرزندان این کشور روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که در جریان حمله تروریستی اهواز دیدیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چگونه مقر تروریست های تکفیری را مورد اصابت موشک های خود قرار داد، بیان داشت: دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند نیروهای مسلح کشورمان، همواره هوشیار و بیدار هستند و مقتدرانه در برابر توطئه آنها خواهند ایستاد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha