جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
"ربرت کارتر" روزنامه نگار انگلیسی

حوزه/ "ربرت کارتر" روزنامه نگار انگلیسی با تاکید بر اینکه فتوای آیت الله سیستانی اشتباه غرب در خصوص اسلام را آشکار کرد، آورده: رسانه ها اینگونه وانمود می کردند که فتوای جهاد کفایی، بسیج مردمی شیعه و طائفه گرا تأسیس کرده، امّا حقیقت این است که بسیج مردمی متشکل از تمامی طایفه ها و مذاهب عراقی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، "ربرت کارتر" روزنامه نگار انگلیسی با تاکید بر اینکه فتوای آیت الله سیستانی اشتباه غرب در خصوص اسلام را آشکار کرد، اشاره کرد: رسانه ها اینگونه وانمود می کردند که فتوای جهاد کفایی، بسیج مردمی شیعه و طائفه گرا تأسیس کرده است، امّا حقیقت این است که بسیج مردمی متشکل از تمامی طایفه ها و مذاهب عراقی است و تنها شیعه نیست.

برخی رسانه ها از داعش به عنوان وسیله ای برای مخدوش کردن چهره اسلام استفاده کردند

وی افزود: برخی از رسانه های معروف از داعش به عنوان وسیله ای برای مخدوش کردن چهره اسلام و اعراب استفاده کردند تا هیچ کس به آن ها اعتماد نکنند.

کارتر اشاره کرد: عراق بر عکس آنچه در رسانه های نقل می شود، از اختلافات طایفه ای دور و متحد است، امّا دستان بیگانه می خواهند این کشور را ویران کنند.

وی تصریح کرد: هنگامی که از کوچه ها و خیابان های شهر کربلا بازدید کردم، تصاویر جوانانی را دیدم که به خاطر دفاع از کشور، بشریت و حقوق آن به شهادت رسیدند و این مرا ناراحت کرد.

شایان ذکر است که این روزنامه نگار انگلیسی برای مشارکت در جشنواره بین المللی تراتیل سجادیه به کربلا آمده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha