جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر پیاده روی اربعین

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان از آموزش و اعزام روحانیون و طلاب مبلغ به مراسم پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: مهمترین طرح امسال کمیته آموزش ستاد اربعین اجرای طرح «زائر مبلغ» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام روح الله زمزم زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان از آموزش و اعزام روحانیون و طلاب مبلغ به مراسم پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: با توجه به تشکیل ستاد اربعین در کشور و تشکیل کمیته آموزش، لذا آموزش طلاب و روحانیون اعزامی به عتبات عالیات به حوزه علمیه واگذار شده است.

وی ادامه داد: مهمترین طرح امسال کمیته آموزش ستاد اربعین طرح «زائر مبلغ» است. طبق این طرح تمامی طلاب و روحانیونی که آمادگی شرکت در این برنامه را دارند، فراخوانده میشوند و آموزشهای لازم تبلیغ در پیاده روی اربعین را به صورت فشرده فرا میگیرند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان ادامه داد: هدف از اجرای طرح «زائر مبلغ»، استفاده حداکثری از حضور طلاب و روحانیون در پیادهروی اربعین است تا در طول این سفر زیارتی علاوه بر بهره معنوی، به تبلیغ معارف اهل بیت(ع) نیز بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: در طرح «زائر مبلغ» به گونهای برنامه ریزی شده است که توانمندی طلاب بهره برده شود. به همین منظور این طرح از طلاب پایه اول تا طلاب مشغول به تحصیل در سطوح عالی و همچنین اساتید را شامل میشود.

حجت الاسلام زمزم زاده در رابطه با نحوه ثبت نام طلاب متقاضی شرکت در طرح «زائر مبلغ»، گفت: طلاب متقاضی میتوانند با تماس با شماره 09135874668 برای شرکت در دورههای آموزشی پیش از اعزام اعلام آمادگی کنند. انشالله در روزهای آینده زمان و مکان دقیق کلاس ها به ثبت نام کنندگان اعلام میشود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha