جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان، عملیات قهرمانانه ملت مقاوم فلسطین علیه صهیونیست های غاصب در کرانه باختری جنوب شهر نابلس را ستود و آن را در در چارچوب پاسخ طبیعی فلسطین به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان، عملیات قهرمانانه ملت مقاوم فلسطین علیه صهیونیست های غاصب در کرانه باختری جنوب شهر نابلس را ستود و آن را در در چارچوب پاسخ طبیعی فلسطین به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست که روزانه علیه مردم فلسطین مرتکب می شود.

جبهه عمل تاکید کرد: این حق طبیعی و قانونی رزمندگان و نیرو های مقاومت فلسطین است که از خود دفاع کرده، با رژیم اشغالگر، سربازان آن و شهرک نشینان غاصب مبارزه کنند.

این جبهه اشاره کرد: مبارزه ملت فلسطین، یک مبارزه همیشگی و مستمر است که در شرایط بسیار سخت تا تحقق پیروزی و آزادی ادامه دارد.

این حزب اسلامی تصریح کرد: اینگونه عملیات باید منجر به وحدت و آشتی میان جناح های فلسطینی، به ویژه بین جنبش حماس و فتح شود، چرا که اینگونه عملیات ها روز به روز به جهان ثابت می کند که ملت فلسطین، ملتی زنده و مقاوم است و با وجود جانفشانی ها و توطئه هایی که علیه مسئله فلسطین می شود، به عهد خود خواهد ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha