شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ذلت آل سعود و لباس انگلیس و آمریکا بر تن شیوخ مزدور تفرقه افکن

حوزه/ جای شرم و رسوایی است حکام مستبد سعودی با صراحت تحقیر می شود و در برابر تحقیر، پول می پردازد و هم هزینه آبرو و حیثیت و هم هزینه دلارهای نفتی برای خوش آمد اربابان خود را می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: همه بخش های کشور به ویژه نسل جوان باید بیش از پیش به سخنان مهم توجه کنند.

وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند امروز ایران اسلامی در بهترین وضعیت قرار دارد، افزود: آمریکایی ها در طی چهل سال گذشته هر چه در توان داشتند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به این که مسأله تحریم ها علیه ملت ایران چیز تازه ای نیست و چهار دهه است که وجود دارد، گفت: ملت ایران اسلامی در سای همین تحریم ها امروز به کشوری مقتدر در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه نقشه ها و طرح های استکباری آنها با شکست مواجه شده، افزود: ملت ایران طی سال های پس از انقلاب هرگز در خود احساس ضعف نکرده است.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که ملت بزرگ ایران در آن روزهای سخت سال های نخست انقلاب با وجود همه مشکلات ابرو خم نکردند، افزود: امروز که نظام همچون سد مسحکم و پولادین شد چگونه ممکن است با فشار ها و تحریم ها تسلیم استکبار گردد و تن به ذلت و حقارتی بدهد که امروز آن ذلت را دنیا در پیشانی سران اعراب منطقه مشاهده می کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود گفت: مردم ایران هرچند از گرانی و مشکلات اقتصاد در رنج و زحمت هستند و فشار زیادی بر آنها وارد می شود، اما به هیچ قیمتی حاضر به رفتن تحت سایه ذلت بار و حقارت آمیز آمریکا نیستند.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: جای شرم و رسوایی است حکام مستبد سعودی با صراحت تحقیر می شود و در برابر  تحقیر پول می پردازد و هم هزینه آبرو و حیثیت و هم هزینه دلارهای نفتی برای خوش آمد اربابان خود را می پردازند.

حجت الاسلام مرتضوی با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی زیر باز زور و زیاده خواهی دشمن نخواهد رفت، گفت: این نظام به جایی رسیده که نه تنها تحقیر نمی شود بلکه آمریکا را در دادگاه های بین المللی به چالش می کشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شرایط امروز ایران اسلامی با چهار دهه اخیر بسیار متفاوت است، ادامه داد: آمریکایی ها باید بدانند که دیگر گذشته های حقارت آمیز تکرار شدنی نیست و این ملت اجازه کوچکترین دخالت در امور کشور را به آنها نخواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha