چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نواف الموسوی نماینده پارلمان لبنان

حوزه/ نواف الموسوی گفت: جنگی که از سال ۲۰۰۶ برای نابودی مقاومت در لبنان و سایر کشور ها آغاز شد، با پایداری مقاومت و ملت لبنان به شکست انجامید، لذا دشمن برای قطع ارتباط میان ایران، سوریه و لبنان که حلقه های مقاومت هستند، توطئه چینی کرده و گروهک های تروریستی تکفیری را وارد سوریه کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نواف الموسوی عضو فراکسیون "وفاداری به مقاومت" گفت: جنگی که از سال 2006 برای نابودی مقاومت در لبنان و سایر کشور ها آغاز شد، با پایداری مقاومت و ملت لبنان به شکست انجامید، لذا دشمن برای قطع ارتباط میان ایران، سوریه و لبنان که حلقه های مقاومت هستند، توطئه چینی کرده و گروهک های تروریستی تکفیری را وارد سوریه کردند.

وی اشاره کرد: آمریکا بعد از شکست سوریه، سوریه و لبنان به سراغ ایران آمده تا با ابزار ها و روش های مختلف نظام سیاسی ایران را سرنگون کند و حتی پا از آن فراتر گذاشته و کشور ایران را به نام قبایل، نژادها و قومیت ها تجزیه کند.

الموسوی ادامه داد: از یک طرف جنگ تبلیغاتی و اطلاعاتی علیه ایران در جریان است و از سوی دیگر تحریم های اقتصادی نیز افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ما باید به سخنان امام خامنه ای در تجمع بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران توجه کنیم که گفت: "تا جان در بدن داریم اجازه نخواهیم داد دشمنان بر ایران مسلط شود"، با توجه به این سخن، مشخص می شود که امام خامنه ای تصمیم گرفته تا پای شهادت در این جنگ بماند.

عضو فراکسیون مقاومت تاکید کرد: ما به رهبرمان که ما را در جنگ با اشغالگران صهیونیستی و متجاوزین تکفیری تنها نگذاشت می گوییم که جانمان فدای شما، تا زمانی که جان در بدن داریم نخواهیم گذاشت دشمنان به شما آسیبی برسانند، شعار ما همیشه "تو را رها نکردیم ای حسین" بود و امروز می گوییم ای رهبر و امام ما، ای علی ما تو را رها نکردیم، ما تو را رها نکردیم ای رهبر معظم امام خامنه ای.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha