جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان بوشهر

حوزه/ زهرا رضایی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان و مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی به تشریح فعالیت های این کارگروه پرداخت و از برنامه ریزی برای اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به بانوان زائر اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، به همت کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر، جلسه کارگروه بانوان این کمیته امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان با تبیین ابعاد و فضیلت های زیارت اربعین، این مناسبت را از فرایض و عبادات گرانقدر عنوان کرد و اظهار داشت: عشق و علاقه مردم ما به حضرت امام حسین(ع) بعث شده شیعیان و شیفتگان آن حضرت در هر شرایطی خود را مکلف به برگزاری زیارت اربعین بدانند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در ادامه ود با تاکید بر نقش پررنگ بانوان در ترویج فرهنگ دینی و تقویت ارزش های اسلامی، خواستار اهتمام بیشتر بانوان و بصیرت بخشی به زائران اربعین حسینی در سطح جامعه و همچنین در فضای مجازی شد.

در ادامه، زهرا رضایی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان و مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی به تشریح فعالیت های این کارگروه پرداخت و از برنامه ریزی برای اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به بانوان زائر اربعین خبر داد.

حسین ادیبی، کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز بر لزوم فعالیت در جهت برگزاری مطلوب و کیفی فریضه اربعین تاکید کرد و به تبیین نکاتی که بانوان باید در این زمینه رعایت کنند پرداخت.

 محمد شهبازی، دبیر کارگروه فضای مجازی و یاوران رسانه ای استان بوشهر هم به ارائه مطالبی در خصوص حساسیت های حضور بانوان در عراق و هوشیاری در مواجهه آن ها با رسانه های داخلی و خارجی پرداخت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha