پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیج طلاب استان فارس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس گفت: دوره یک روزه آموزشی راهیان نور با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مبلغین در شیراز برگزار می شود.

حجت الاسلام کاظمی نسب در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مبلغین در شیراز، اظهار داشت: دوره آموزشیمبلغان  راهیان نور، دانش آموزی، دانشجویی و محلات سه شنبه ۱۷ مهرماه در مجتمع شلمچه  برگزار می شود.

وی از اعزام طلاب و روحانیون مبلغ به همراه کاروان های دانش آموزی راهیان نور نیز خبر داد و افزود: مبلغین راهیان نور بعد از آموزش یک روزه، در آینده ای نزدیک به همراه کاروان های دانش آموزی به مناطق راهیان نور اعزام خواهند شد.

مسئول سازمن بسیج طلاب استان فارس با بیان اینکه دوره آموزش تخصصی طلاب و روحانیون مبلغ راهیان نور در شیراز برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در سال های گذشته برگزاری این دوره در فسا، آباده، لارستان و شیراز برگزار شد، اما امسال با حضور ۳۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در شیراز برگزار می گردد.

وی از برگزاری دوره تخصصی فرق مذاهب و استکبار ستیزی نیز خبر داد و تصریح کرد: ۱۲۰ طلبه و روحانی در این دوره ارزشی و موثر یک روزه شرکت کرده اند.

حجت الاسلام کاظمی نسب برگزاری اجلاسیه حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری را یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: ۴۶۰ طلبه در این اجلاسیه که در  سالن آیت الله دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha