پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانواده پویا

حوزه/ مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری نشست سه روزه خانواده پویا ویژه طلاب جاری، مبلغ و فارغ‌التحصیل استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با موضوع خانواده پویا با همکاری اداره دانش‌آموختگان و اداره کل فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم حاجی‌پور عنوان کرد: نشست سه روزه خانواده پویا ویژه طلاب خواهر استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا(س)، اظهار داشت: در این نشست اساتید برجسته مباحث مربوط به مهارت‌های همسرداری و فرزندپروری را در قالب کلاس‌های کاربردی برای شرکت کنندگان مطرح می‌کنند.

حاجی پور تصریح کرد: این نشست روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ مهرماه در مشهد برگزار می‌شود و طلاب متقاضی می‌توانند از روز دوشنبه، ۱۶ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۰ مهرماه با ارسال «نام، نام خانوادگی، کدتحصیلی، و در صورت نیاز به اسکان عدد ۱» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۰۸۸۸ جهت ثبت نام اقدام کنند.

حاجی پور با بیان اینکه امکان اسکان برای طلاب در نظر گرفته شده، گفت: هزینه ثبت نام ۲۰ هزار تومان است که داوطلبان به شرکت در دوره باید قبل از ثبت‌نام این مبلغ را به شماره حساب ۰۱۰۸۹۱۶۰۱۲۰۰۵ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ به نام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واریز کرده و تصویر فیش واریزی را به آدرس ایمیل ghft@jz.ac.ir ارسال کنند.

همچنین طلاب محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره ۳۲۱۱۲۳۰۹ و ۳۲۱۱۲۴۳۴ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha