پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی، شنیدن وعده های دروغ و آمار غلط را موجب بالا رفتن توقعات دانست و گفت: این گونه رفتارها، در عمل اتفاقی نمی افتد و فقط جنبه رقابتی و گروه گرایی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار دست اندرکاران اجلاسیه شهدای دانشجوی خراسان، جنوبی اظهار داشت: هماهنگی در کارها باعث موفقیت می شود چراکه وحدت و هماهنگی در هرکاری رمز موفقیت است و من فکر می کنم برنامه های کنگره موفق خواهد بود.

وی بیان داشت: اصولا محیط دانشگاه و دانشجو جایگاه خاصی در افکار عمومی دارد و این اجلاسیه بسیار ارزشمند خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: گذشته از اینکه این اجلاسیه ها فقط یک یادواره باشد باید بتوانیم فرهنگ شهدا را از این اجتماع ترویج کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اصولا خود شهادت هدف نیست، بلکه شهادت در راه هدف است، گفت: بزرگانی که در این راه به شهادت رسیدند، به خاطر هدف و قداستی که اهدافشان داشته بوده است، چراکه تمام مسئله به آرمان شهدا ختم می شود.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید جایگاهی از عدالت پیدا کند، عنوان کرد: اهداف و آرمان های شهدا را که پیامبران و پیشوایان دین هم داشته اند مهم است و همه این مقدمات باید فراهم شود، تا نتیجه این برنامه القای پیام شهدا به سطح جامعه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: آنهایی که جزو افراد برخوردار محسوب می شوند، توقعات بالای حد مجاز هم دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه امکانات امروز کشور با اول انقلاب قابل مقایسه نیست، بیان داشت: اگر بخواهیم آرمان های شهدا که از همه چیز خود گذشتند را ترویج کنیم، باید هم ما توقع خود را محدود کنیم تا توفیق رسیدن به اهداف شهدا را پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: جدا از یک عده که حقشان در طول زمان ضایع شده است، بقیه افراد از امکاناتی خیلی بیشتر از کشورهای اروپایی برخوردارند و این توقعات زیاد و بیجا را خودمان ایجاد می کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: علت این است که آرمان شهدا و ارزش های اسلام را کنار گذاشتیم و گروه گروه شدیم و برای اینکه رقیب را از صحنه خارج کنند دست به هرکاری می زنند و خود را مردمی معرفی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، شنیدن وعده های دروغ و آمار غلط را موجب بالا رفتن توقعات دانست و گفت: می بینیم در عمل اتفاقی نمی افتد و فقط جنبه رقابتی و گروه گرایی دارد.

وی تکید کرد: باید خالصانه اهداف مشترک و منافع ملی را تعریف کنیم و در آنها مشترک حرف بزنیم، نه اینکه فدای آرمان ها و اهداف شخصی و قبیله ای و حزبی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا که به این مقام رسیدند با رفاه و مال و ثروت نرسیدند، عنوان کرد: یک مقدار انصاف به خرج دهیم و گروه گرایی و مختلف حرف زدند را کنار بگذاریم و برای رشد جامعه واقعیت را نه کم و نه زیاد بگوییم، باید بگوییم قبل از ما چه کردند و ما نیز چه کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی یادآور شد: اگر ما براساس ایمان حرف بزنیم در بالادست قرار می گیریم و هیچ کس نمی تواند روی حرف ما حرفی بزند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما منحصر به مردم ایران نیست، بلکه آرمان همه آزادی خواهان جهان است و هرکس در نبض آزادی خواهی و حق طلبی و عدالت جویی است و هر دین و مذهبی دارد و بر این باور باشد، در این قالب قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha