جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه امروز بسیاری از سرمایه گذاران داخلی در پیچ و خم های اداری متوقف شده اند، گفت: ادارات و نهادهای دولتی باید از قوانین دست و پاگیر برای سرمایه گذاران به شدت پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در در مراسم افتتاح نخستین خط پروازی استان با بیان این که نباید قوانین دست و پاگیر در نهادهای دولتی موجب سردرگمی سرمایه گذاران شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر یکی از نقدهای مهم سرمایه گذاران وجود چنین قوانین سخت در نهادهای دولتی است.

وی با اشاره به این که حمایت از سرمایه گذاران بومی در شرایط تحریمی بسیار ضروری است، افزود: پتانسیل های بسیار خوبی در کشورمان وجود دارد که می توان با بهره گیری از این ظرفیت ها از بسیاری مشکلات به راحتی عبور کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه امروز بسیاری از سرمایه گذاران داخلی در پیچ و خم های اداری متوقف شده اند، خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهای دولتی باید از قوانین دست و پاگیر برای سرمایه گذاران به شدت پرهیز کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که باید بسترهای لازم به منظور ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه های مختلف فراهم شود، افزود: متأسفانه بسیاری از سرمایه گذاران بخش خصوصی از قوانین سخت گیرانه نهادهای دولتی و بانک ها انتقاد دارند و همچنان سردرگم هستند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی موجب رشد و تعالی کشور در عرصه ها و بخش های مختلف شده، گفت: امروز همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم که این گونه بسترهای پیشرفت را در کشور فراهم کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیشرفت های امروز کشور به هیچ عنوان با گذشته قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: در سایه انقلاب امروز ملت ایران به یک مردم الگو و قدرتمند در جهان تبدیل شده اند.

امام جمعه ساری با بیان این که باید همه امکانات و ظرفیت های موجود در کشور باید در جهت خدمت به مردم به کار گرفته شود، بیان داشت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های مدیران و مسئولان کشور به مردم است.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان در جهت تضعیف دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: علیرغم پیشرفت های گسترده و خیر کننده چهاردهه اخیر، دشمنان تلاش می کنند این پیشرفت ها را نادیده بگیرند.

آیت الله طبرسی با بیان این که پیشرفت های امروز کشورمان را در عرصه های مختلف مدیون خون پاک شهدا و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب هستیم، تصریح کرد: امروز نیز مسئولان برای برون رفت از مشکلات باید در جهت تحقق مطالبات رهبری گام بردارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha