پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پلیس راهور

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: بی شک یکی از مهم ترین رسالت های نیروی انتظامی در حال حاضر توسعه و تقویت امنیت روانی و اخلاقی است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد رضا یزدانی مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ابراز داشت: همه جامعه ما قدردان زحمات و خدمات بی شائبه و همه جانبه جان برکفان نیروی انتظامی است و لذا حمایت از این نیرو در مسیر تقویت و تحکیم امنیت و آرامش در کشور یک ضرور انکارناپذیر به شمار می رود.

وی افزود: نیروهای خدوم پلیس در همه رده ها حقیقتاً از جمله افراد وظیفه شناسی هستند که بدون وجود آنان نظم و آرامش مادی و معنوی جامعه دچار مشکل جدی می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با بیان این که یکی از ماموریت های مهم نیروی انتظامی برقراری امنیت روانی و معنوی برای آحاد جامعه و تحکیم و توسعه آن است، گفت: از این حیث مقابله با بدحجابی و فراهم سازی تقویت ارزش ها در جامعه یکی از مهم ترین بایسته هایی است که پلیس به آن مقید است و البته دیگر نهادها هم باید این نهاد را در این زمینه کمک کنند.

وی تاکید کرد: بی شک جلوگیری از توسعه مظاهر بدحجابی و بی عفتی و نیز هنجارشکنی، در سایه همدلی، همفکری و همگرایی همه نهادهای ذیربط چه در حوزه اجرایی، چه تقنینی و قضایی و چه فرهنگی و آموزشی میسر است و در این خصوص علاوه بر بحث فرهنگ سازی و کار رسانه ای نباید از الزامات قانونی نیز در مواقع ضرورت غافل شد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha