شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ آیت الله ناصری با اشاره به اینکه یکی از مراکز خنثی سازی حرکت های فضای مجازی در هر حرکتی، کانون های مساجد است، گفت: ما باید کار فرهنگی را برای بانوان به خوبی داشته باشیم و برای آنها در مساجد برنامه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، ظهر امروز در دیدار با مدیران کانون های مساجد یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد، گفت: آموزش این بیانات و تبیین آن برای مردم بدون شک راه عمل کردن به آن را برای ما سهل و آسان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بخش جذبی کانون ها بسیار مهم و موثر در مساجد است، تصریح کرد: در این راستا باید بخش جذبی و تبلیغاتی را تقویت کنیم، زیرا متاسفانه در جامعه مسائل خوب را تبلیغ نمی کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: مساله جذب امری مهم است و ما الان به این فضاهای مجازی نیاز داریم و باید جاهایی شکل بگیرد تا تبلیغات دشمنان را خنثی کند و جایگاهی بهتر از مسجد و به خصوص کانون مساجد نیست.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه یکی از مراکز خنثی سازی حرکت های فضای مجازی در هر حرکتی، کانون های مساجد است، ادامه داد: ما باید کار فرهنگی را برای بانوان به خوبی داشته باشیم و برای آنها در مساجد برنامه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: مشاوران آمریکایی هشت توصیه به ترامپ داشته که همگی آنها فرهنگی است تا برای برنامه های خود به هدف خود برسند که اگر ما این هشت مورد را بررسی کرده و روی آن برنامه ریزی کنیم، آنها را با شکست روبرو خواهیم کرد.

امام جمعه یزد در پایان گفت: در مسائل فرهنگی باید کاری کنیم که نقشه های دشمن آشکار شود و برای آنها راهکار بیاندیشیم و در میدان عمل فعالیت داشته باشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha