سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
همایش نصرت الحسین

حوزه / به همت اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی دومین همایش آموزشی «نصرت الحسین» ویژه روحانیان مبلغ اعزامی به همایش پیاده‌روی اربعین، در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، بعد از ظهر امروز همایش آموزشی «نصرت الحسین» با شرکت روحانیان مبلغ اعزامی به همایش اربعین حسینی، در مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، در این همایش با اشاره به ثبت‌نام بیش از 70 روحانی و طلبه مدارس علمیه استان برای حضور تبلیغی در همایش اربعین، اظهار کرد: شرط اعزام به‌عنوان روحانی اربعین داشتن سطح دو حوزوی، پذیرش در مصاحبه و حضور در دوره‌های آموزشی مرتبط است.

وی با اشاره به اینکه مرحله مصاحبه و گزینش روحانیان مبلغ اعزامی به اربعین صبح امروز در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد برگزار شد، اضافه کرد: در نهایت از استان خراسان شمالی قریب به 20 نفر از روحانیان برای اعزام به اربعین و فعالیت تبلیغی در این همایش میلیونی انتخاب می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهرپویان خاطرنشان کرد: مصاحبه از روحانیان متقاضی اعزام به اربعین حسینی با حضور حجت‌الاسلام سید مصطفی رضایی طلب مسئول اداره برنامه‌ریزی تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان انجام شد.

وی که مسئول معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، ادامه داد: البته برخی از روحانیان که در زمینهٔ تبلیغ در همایش اربعین حسینی سابقه فعالیت دارند در این مصاحبه شرکت نمی‌کنند و پیش از این برای اعزام به‌عنوان مبلغ اربعین گزینش شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha