پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام امید سعادتی

حوزه/ مسئول اداره پژوهش حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: به مناسبت ششمین سالروز سفر رهبری به استان فراخوان مقاله با موضوع «مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه علمیه» منتشر شد.

حجت‌الاسلام امید سعادتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با گرامیداشت نوزدهم مهرماه، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به بجنورد در سال 91، اظهار کرد: به مناسبت ششمین سالروز این سفر تاریخی، فراخوان دریافت مقاله با موضوع مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه با عنوان «حوزه انقلابی» منتشر شده است.

وی افزود: طلاب و روحانیان تا پایان آبان ماه فرصت دارند آثار پژوهشی خود در محورهای مورد نظر را ارائه دهند که در پایان به صاحبان 15 اثر برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام سعادتی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مقالات برتر را در قالب کتاب مدون کنیم و بر اساس برنامه قرار است این کتاب در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه خراسان که در آذرماه جاری در مشهد برگزار می‌شود، به مخاطبان ارائه شود.

گفتنی است، بازخوانی سفر رهبری برای طلاب مدارس علمیه، انتشار فراخوان ایده و طرح پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری با شعار حوزه انقلابی، برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی پیرامون موضوع آسیب‌شناسی در کلام رهبری در سفر به استان، همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برپایی نمایشگاه، همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در برگزاری مراسم عصر روز پنجشنبه با حضور آیت‌الله خاتمی، دعوت از طلاب مدارس برای حضور در مراسم و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور اساتید و طلاب ازجمله اقداماتی است که حوزه علمیه خراسان شمالی در آستانه ششمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان، انجام داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha