شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم

حوزه/ مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان به رقابت‎های کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قر آن کریم در اراک اشاره کرد و گفت: در این مسابقات از استان کرمان، ۳ نفر در بخش معارفی و ۷ شرکت کننده در بخش آوایی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام مختار یعقوبی مسئول امور قرآنی اداره کل  اوقاف و امور خیریه استان به رقابتهای کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اراک اشاره کرد و گفت: مرحله نهایی و کشوری چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهر اراک برگزار شد  که در این مسابقات از استان کرمان، ۳ نفر در بخش معارفی و ۷ شرکت کننده در بخش آوایی حضور داشتند.

وی به درخشش حافظ کرمانی در این مسابقات اشاره کرد و افزود: با برگزاری مسابقات رشتههای حفظ کل و قرائت تحقیق در بخش برادران در رشته حفظ کل قرآن کریم، آقای سعید شاهرخی از کرمان حائز رتبه عالی این مسابقات شد.

 حجت الاسلام یعقوبی در ادامه به مسابقات بخش خواهران و سهمیه استان کرمان در این رقابتها اشاره کرد و گفت: خانم فاطمه رزانی برز در رشته معارف حدیث رتبه دوم کشوری و فاطمه پور رحمانی در رشته معارف تفسیر رتبه چهارم کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به پایان رقابتها در بخش برادران گفت: رقابتهای رشتههای آوایی خواهران در حال برگزاریست و از استان کرمان ۷ شرکت کننده برای کسب سهمیه کشوری حضور دارند .

 مسئول امور قرآنی اداره اوقاف استان کرمان اظهار کرد: سازمان اوقاف تنها متولی برگزار کننده مسابقات در سطح جهان اسلام میباشد که هر ساله مسابقات قرآن کریم را در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار میکند و در نهایت با برگزاری مسابقات بین المللی، ترویج فعالیت‎های قرآنی را در دستور برنامههای قرآنی خود دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha