شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 464811
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان

حوزه/ هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان با شرکت ٤١٢ ناشر داخلی و خارجی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان، صبح امروز با حضور  مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مراد بهمن نیا؛ استاندار کردستان، جمعی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی و.... در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان گشایش یافت.

در این مراسم، جلال قلعه شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اظهار داشت: سال گذشته مردم با فرهنگ استان کردستان استقبال بی نظیری از هفتمین دوره نمایشگاه کتاب داشتند، از این رو این امر ما را بر این داشت که هشتمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان را نیز امسال افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این نمایشگاه همزمان با آغاز سال تحصیلی است، گفت: برای اینکه فرهنگ مطالعه در این استان فرهنگی تداوم داشته باشد، تصمیم بر آن شد که هر ساله به صورت منظم نمایشگاه کتاب کردستان برگزار شود.

قلعه شاخانی ادامه داد: در نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان، بیش از 700 ناشر اعلام آمادگی برای حضور در این نمایشگاه اعلام کردند که به علت محدودیت مکان، تنها موفق به پذیرش 362 ناشر داخلی و 52 ناشر بین المللی برای حضور در این نمایشگاه شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان افزود: این نمایشگاه از امروز هجدهم مردادماه تا 23 مهر برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

براساس این گزارش، ٤١٢ ناشر داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند و این دوره از نمایشگاه کتاب استانی با شرکت ٣٦٢ ناشر و نمایندگی داخلی شامل ١٩٥ ناشر مستقل، ١٥٧ ناشر نمایندگی، ١٠ ناشر استانی و ٥٢ ناشر لاتین دایر می باشد.

گفتنی است، کتابهای عرضه شده در این نمایشگاه از تخفیف 20 تا 30 درصدی از طریق بن های خرید کتاب و نیز تخفیف 10 درصدی توسط ناشران برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha