پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه جدید ایلام

حوزه/ مدیریت و جامعه روحانیت استان ایلام، انتصاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تبریک گفته و آمادگی خود را برای کمک به نماینده مقام معظم رهبری اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت و جامعه روحانیت استان ایلام، انتصاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تبریک گفتند و آمادگی خود را برای کمک به نماینده مقام معظم رهبری اعلام کردند.

در این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ  الله نور کریمی تبار

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان ایلام و امامت جمعه‌ی ایلام از سوی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی مبنای کار حقیقی ائمه جمعه در جامعه اسلامی ایران است که امیدواریم در تحقق آن موفق باشید.

مدیریت حوزه و جامعه روحانیت استان با لبیک به ولی امر مسلمین، در راستای اجرا و پیشبرد فرامین و ماموریت های ابلاغی در حکم مقام معظم رهبری، همواره در کنار و همراه جنابعالی به عنوان نماینده معظم له خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مدیریت حوزه و جامعه روحانیت ایلام همچنین از تلاش های چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین لطفی که با روحیه انقلابی و جهادی برای توسعه و رشد حوزه های علمیه استان تلاش کردند، قدردانی می کند.

مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha