پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست بررسی ابعاد FATF  در مدرسه دارالحکمه اصفهان

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با بیان این که مردم را تحریم ها نترسانید، تحریم ایران از سال ۵۹ توسط کارتر انجام شد،‌ گفت: اسم FATF قشنگ است و مبارزه با تروریسم و پولشویی، ولی باطن آنها بسیار خطرناک است.

به گزارش خبر گزاری«حوزه» از اصفهان، سردار اسماعیل کوثری، پیش از ظهر امروز  در نشست بصیرتی «تبیین پیامدهای FATF برامنیت و اقتصاد کشور، اظهار کرد: ما هرچقدر شکر خداوند را برای انقلاب اسلامی بجا بیاوریم باز هم حق مطلب ادا نشده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که جهان توسط دو ابرقدرت بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود، ولی یکباره یک مرجع عالی قدر چون امام راحل پیدا شد که یک تنه ایستاد و سخن از حق و کلام خداوند گفت.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تصریح کرد: امام راحل چیزی جز ارتباط با خداوند و تقوا نداشت، نه قدرت نظامی، نه قدرت مادی و ...، ولی زمانی که عَلم اسلام را برافراشت، توسط مردم حمایت شد .

وی تاکید کرد: امام(ره) شفاف و واضح حرف اسلام و خدا را گفت که به ذائقه ابرقدرت ها و سلطه جویان خوش نیامد، لذا پس از آن جنگ جهان استکبار و سلطه جو با انقلاب آغاز شد.

کوثری افزود: دراسفند 58 حزب دموکرات کردستان در مهاباد به تیپ سپاه حمله کرد، بعد از آن به تریتب خلق عرب، خلق بلوچ، خلق ترکمن و دیگر گروها براساس تفرقه وتوطئه ها علیه انقلاب حرکت و قد عَلم کردند.

وی یادآور شد: در تیرماه 58 صدام را جایگزین رئیس جمهور وقت عراق کردند و مابقی توطئه های خود را علیه انقلاب پیش بردند، همچنین پنجم اردیبهشت 59 کارتر بعد از واقعه طبس شعار تحریم اقتصادی علیه انقلاب وایران را آغاز کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تاکید کرد: قبل از انقلاب 6.5 میلیون بشکه نفت از ایران توسط آمریکا استخراج می شد که جمعیت 36میلیون نفر و امروزه با جمعیت 81میلیون نفر 1.5میلیون بشکه نفت صادر می شود

وی بیان کرد: قبل از انقلاب آمریکایی ها همه چیز مردم، حتی اعتقادات را زیر سؤال برده بودند. جنگ که به ایران تحمیل شد، توسط بنی صدر فرمان صادر شد که یک فشنگ هم به سپاه ندهید و لذا سپاه به کمک ارتش رفتند.

کوثری عنوان کرد: دراین لحظه امام، آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد و چنان سیلی بزرگ به صدام بزنیم که درس وعبرت شود، امام به پشتوانه خداوند و تقوا چنین حرفی زد.

وی ابراز کرد: در 200سال اخیر فقط در دفاع مقدس بود که یک وجب از خاک ایران از دست نرفت، سپس تهاجم فرهنگی واقتصادی وامروز برجام علیه انقلاب وایران طراحی شد.

نماینده سابق تهران در مجلس اذعان کرد: خواسته اصلی دشمن دست کشیدن ما از اسلام ناب محمدی است، عده ای نان اسلام را می خورند، ولی خیانت به می کنند.

وی ادامه داد: اما امام راحل به اسلام خدمت کرد، حال اگر همه قولها و وعده ها اجرانشد، نباید اصل را زیر سوال ببریم.

کوثری افزود: در بحث fatf نیز دشمن در پی کشف راه های ایستادگی و قوت نظام جمهوری اسلامی است، ولی در همین مدت تعداد زیادی از صرافی هایی که کار ارزی می کردند آدرسشان برای دشمن می رود و دشمن به دلخواه خود مسیر را جلو می برد.

وی با تاکید بر این که مردم را تحریم ها نترسانید تحریم ایران از سال ۵۹ توسط کارتر انجام  شد،‌خاطرنشان کرد: اسم fatf قشنگ است مبارزه با تروریسم و پولشویی، ولی باطن آنها بسیار خطرناک است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha