جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که امروز بانوان طلبه و مبلغه باید با تفهیم دین در جامعه به ارتقای بصیرت جامعه زنان کمک کنند، گفت: رسالت بانوان مبلغه به دلیل اینکه در تربیت نسل جوان نیز موثر هستند دوچندان احساس می شود که باید به نحو احسن این رسالت را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، امروز در همایش «طلیعه حضور» بانوان طلبه لرستانی، در جوار مزار مطهر شهدای گمنام، در جمع خواهران طلبه استان لرستان گفت: توسعه و گسترش حوزه های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان این نعمت والا باشیم .

وی با بیان اینکه حضور بانوان مبلغه در جامعه موجب آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دینی می شود، بیان داشت: امروز بانوان مبلغه در عرصه تبلیغ دین نقش آفرین هستند و با تمام توان در راستای حنثی سازی توطئه های دشمنان قدم برمی دارند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که طلاب و مبلغان باید با مطالعه در راستای گسترش معنویات در جامعه تلاش کنند، افزود: روشنگری و بصیرت افزایی در بین مردم بویژه نسل جوان از مهمترین رسالت های حوزویان است .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه طلاب و مبلغان باید با حرکت جهادی در راستای گشترش معنویت و تحکیم بنیان خانوده قدم بردارند، خاطر نشان کرد: مبلغان باید با ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند .

وی در پایان با بیان اینکه امروز بانوان طلبه و مبلغه باید با تفهیم دین در جامعه به ارتقای بصیرت جامعه زنان کمک کنند، گفت: رسالت بانوان مبلغه به دلیل اینکه در تربیت نسل جوان نیز موثر هستند، دوچندان احساس می شود که باید به نحو احسن این رسالت را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha