پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 طلیعه حضور

حوزه/ حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه خواهران طلبه بدانند جنسیت در تبلیغ دین و موفقیت در معنویت مطرح نیست، گفت: امروز خواهران مبلغه با همت خود در راستای تحکیم بنیان خانوده در جامعه تلاش کنند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام رمضان تیموری، امروز در همایش «طلیعه حضور» خواهران طلبه لرستانی، در جوار شهدای گمنام خرم آباد با بیان اینکه طلاب باید قدر جایگاه و رسالت طلبگی خود را بدانند، گفت: طلاب باید با انگیزه و شور و اشتیاق در تهذیب نفس و فراگیری علوم حوزه همت خود را بکار گیرند .

وی با بیان اینکه طلاب باید با نشاط و پویایی و نظم در کلاس های درس حوزه حضور داشته باشند، افزود: داشتن نظم و انضباط، مباحثه مستمر و همچنین انگیزه کافی از عوامل موفقیت طلاب به شمار می رود که همواره باید به این مولفه ها در زندگی تحصیلی و تبلیغی خود توجه کنند .

استاد حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه طلاب باید در همه حال هویت و شان طلبگی خود را حفظ کنند، گفت: برای دستیابی به آینده موفق تبلیغی، طلاب باید همواره شان طلبگی را حفظ کرده و در همه حال برای سایرین الگو باشند .

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه خواهران طلبه باید بدانند جنسیت در تبلیغ دین و موفقیت در معنویت مطرح نیست، افزود: امروز خواهران مبلغه با همت خود در راستای تحکیم بنیان خانوده در جامعه تلاش کنند.

استاد و پژوهشگر حوزه علمیه استان لرستان در پایان یادآور شد: قوام هر مکتبی به صاحبان خرد آن جامعه است، لذا برای رسیدن به شکوفایی معنوی و فرهنگی تبعیت از الگوی برتر در بین همه ادیان لازمه این شکوفایی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha