پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تلگرام

​حوزه/ چند هفته است که تعدادی کانال معلوم الحال با اخبار، اطلاعیه ها، فیلم ها و تصاویر کذب به دنبال ایجاد جو متشنج در کشور و تحریک جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، عصر امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان، اظهار داشت: متاسفانه این روزها بسیاری از شبکه ها و کانال های تلگرامی در اقدامی منسجم و هدفمند و البته با حمایت های مالی عظیم دشمنان، به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش در داخل کشور هستند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه این هجمه رسانه ای توسط اتاق فکر مشترک دشمنان هدایت و رهبری می شود، گفت: در هفته های گذشته بسیاری از کانال های تلگرامی با عناوین مختلف خود را حامی ملت ایران معرفی کرده اند و به صورت علنی و مستقیم مردم را به اغتشاش، اعتصاب و... دعوت می کنند.

این کارشناس حوزوی با اشاره به اینکه این افراد و گردانندگان کانال های تلگرامی معاند به هیچ وجه دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند، افزود: مدیران این کانال می خواهند با ایجاد یک جنگ روانی و نیز با همراهی دشمنان و البته فریب جوانان، زمینه های آشوب در کشور را مهیا و آماده کنند.

دریایی با اشاره به اینکه این گونه تلاش های مذبوحانه این طیف وطن فروش برای ملت ایران نخ نما شده، اظهار داشت: در سال 88 همه به عینه دیدیم که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با چه شور و حرارتی ملت را برای حضور در تجمعات غیرقانونی و تظاهرات دعوت می کردند و خود در آن سر دنیا تنها نظاره گرانی بیش نبودند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: چند هفته است که تعدادی کانال معلوم الحال با اخبار، اطلاعیه ها، فیلم ها و تصاویر کذب  به دنبال ایجاد جو متشنج در کشور و تحریک جوانان هستند.

این کارشناس حوزوی، گردانندگان کانال ها و سایت های معاند را همان براندازان نامید و گفت: کسانی که به هر نحو به دنبال اغتشاش و آشوب در داخل کشور هستند، قطعا براندازان این انقلاب و نظام الهی می باشند و باید طبق قوانین قضایی با آنها برخورد کرد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در استفاده از اینترنت و فضای مجازی باید مواظب این جریان های مخالف و معاند اسلام و انقلاب باشیم، اظهار داشت: این جریانات به صورت خزنده و پیچیده عمل می کنند و به راحتی افراد ساده لوح را در دام افکار شیطانی و غیرانسانی خود اسیر می کنند، لذا همه کسانی که به نوعی با اینترنت و فضای مجازی در ارتباط هستند باید بینش سیاسی و دینی خود را تقویت کنند تا خدایی ناکرده در دام این افراد و گروه های معاند و برانداز نیفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha