پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌ الاسلام محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از برگزاری باشکوه و موفق رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله) قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در نامه ای به سردار غیب پرور، رئیس سازمان مستضغفین از برگزاری باشکوه و موفق رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله) قدردانی کرد.

متن پیام رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور (دام عزه)

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم و رحمت الله

برگزاری با شکوه و موفق، شکوهمند و دشمن شکن رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(صلی الله علیه وآله وسلم) به استعداد ۷۰۰ هزار نفر و مانور ۳۵ روزه خدمت رسانی به مردم شریف که در پرتو خیره کننده رزمایش، کمتر مورد قدرشناسی قرار گرفت، ظرفیت و توان سازماندهی و حضور میدانی فرزندان مخلص و انقلابی ملت بصیر را یک بار دیگر به زیبایی متجلی نمود.  

حضور با نشاط و تجدید بیعت جوانان ایثارگر بسیجی در مرحله پایانی این رزمایش با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و فرمایشات حکیمانه، امیدآفرین و عزتبخش معظم‌له در ورزشگاه آزادی، خاطره دیدار تاریخی ۱۰۰ هزار نفره رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس زنده کرد و فضای ایران را به عطر جهاد و مقاومت معطر نمود و حجتی شد بر این واقعیت که انقلاب اسلامی پس از چهار دهه، همچنان قدرتمند، پویا و استوار، در مسیر تحقق اهداف عالیه و آرمان های والای امام راحل عظیم الشان(ره) گام بر می‌دارد.

این حضور الهام بخش، در شرایطی که جنگ همه‌جانبه اقتصادی و رسانه‌ای نظام‌ سلطه علیه ملت ایران اوج‌ گرفته، نشان از ناکامی و شکست زود هنگام دشمنان در تضعیف اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

پیام روشن این رزمایش، ادامه مقاومت و آمادگی برای خنثی‌سازی توطئه معاندین داخلی و خارجی بود و زمان‌سنجی، برنامه‌ریزی مناسب، انسجام و هماهنگی در برگزاری مراحل مختلف آن و تلاش همزمان برای خدمتگذاری به محرومین، نمایانگر استمرار تفکر انقلابی و جهادی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین است.  

اینجانب به نمایندگی از ائمه محترم جمعه کشور، ضمن تقدیر و تقدیم تبریک به جنابعالی و سایر دست اندرکاران خدوم، آمادگی این نهاد را برای تقویت همکاری ها اعلام نموده و توفیق روز افزونتان را در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دعاگوی وجود شریفتان هستم.

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha