جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که تنها با ولایت می توانیم از پیچ و خم های تاریخی عبور کنیم، گفت: در چهار دهه اخیر نیز از بحران ها و مشکلات کشور را با رهنمودهای ارزشمند رهبری معظم انقلاب با موفقیت عبور کردیم.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در این شهرستان برگزار شد، ولایت فقیه را عامل عزت و سرافرازی ملت ایران دانست و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه سار ولایت به کشوری مقتدر در جهان مبدل شده است.

وی با بیان این که پیشرفت های امروز کشورمان را در عرصه های مختلف مرهون هدایت ها و رهنمودهای ولی فقیه هستیم، افزود: هر جا مسؤولان در مسیری که رهبری نظام تعیین کردند، گام برداشتند، شاهد پیشرفت های ارزشمندی در کشور بودیم.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که در چهار دهه اخیر دشمن همه توان خود در جهت ضربه زدن به جایگاه ولایت به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: اما پشتیبانی و حمایت مردم از جایگاه ولایت مانع از تحقق توطئه دشمنان علیه جایگاه ولایت فقیه شده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که نقطه هدف تیرهای دشمن جایگاه ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمن از جایگاه ارزشمند ولایت فقیه در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی بسیار عصبانی و هراسان است و به همین دلیل می کوشد تا این جایگاه را تضعیف کند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود ولایت فقیه در چهار دهه اخیر همواره خاری بر چشم دشمن بوده است، بیان داشت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به کشوری مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است مرهون رهنمودهای ولی فقیه است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که دشمن به خوبی جایگاه ولایت را می شناسد و با کارکردهای مهم آن نیز آشنا است، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه امروز سد محکمی در برابر بسیاری از توطئه ها و هجمه های دشمنان و بدخواهان این انقلاب است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که علیرغم همه توطئه های دشمنان علیه جایگاه ولایت، اما امروز و با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب یک پیوند عمیق و مستحکمی میان مردم و ولایت برقرار است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با اقتدار پشت ولایت خواهند ایستاد و از این جایگاه رفیع دفاع و حراست خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تنها با ولایت می توانیم از پیچ و خم های تاریخی عبور کنیم، خاطرنشان کرد: در چهار دهه اخیر نیز از بحران ها و مشکلات کشور را با رهنمودهای ارزشمند رهبری معظم انقلاب با موفقیت عبور کردیم.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز نظام سلطه با همه اقتدار پوشالی خود در برابر نظام ولایی به زانو در آمده است، بیان داشت: تا زمانی که ملت بزرگ ایران پشتیبان ولایت باشند دشمن نمی تواند کوچکترین ضربه ای به این نظام و انقلاب بزند.

امام جمعه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تلاش دشمن در جهت نادیده گرفتن دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان کشورمان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده فریب توطئه های دشمنان را نخورند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت هایی که امروز کشورمان در عرصه های مختلف به دست آورده به هیچ عنوان قابل مقایسه با چهار دهه اخیر نیست، تصریح کرد: همه این پیشرفت ها در سایه انقلاب و نظام اسلامی حاصل شده که باید قدردان این پیشرفت های ارزشمند باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha