پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

​حوزه/ امام جمعه مریوان، سعودی ها را غلام حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل خواند و گفت: امروز کشور یمن، زیر آماج حملات و جنایات سعودی هاست و بدتر و نگران کننده تر اینکه کشورهای اسلامی به جز ایران و چند کشور دیگر، این حملات را تایید و حتی حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، شامگاه پنج شنبه، در جمع طلاب اهل سنت شهرستان مریوان اظهار داشت: دین اسلام به عنوان جامع ترین و کامل ترین ادیان الهی شناخته می شود و نزدیک به یک و نیم میلیارد نفر پیرو دارد.

امام جمعه مریوان با اشاره به اینکه اتحاد این خیل جمعیت عظیم مسلمانان می تواند مسیر جهان را به صورت کلی تغییر دهد، گفت: اتحاد این جمعیت عظیم مسلمانان می تواند بسیاری از توطئه ها و نقشه های دشمنان جهان اسلام را منتفی کند.

این عالم اهل سنت با اذعان به اینکه برخی جریانات در خود دین اسلام با حمایت دشمنان، از این اتحاد و وحدت به هر نحو ممکن جلوگیری می کنند، گفت: متاسفانه در دهه های اخیر بسیاری از گروه ها و جریان ها در داخل اسلام با حمایت کشورهای غیراسلامی و دشمنان وحدت جهان اسلام، اقدام به ایجاد تفرقه در بین برادران دینی کرده اند که اکنون نتیجه این تفرقه را در منطقه به عینه می بینیم.

ماموستا شیرزادی تاکید کرد: گروهک های تروریستی که به نام اسلام دست به جنایت می زنند، هیچ نشانی از دین رحمانی اسلام ندارند و تنها می توان گفت سگ های قلاده به گردن دشمنان انسانیتند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آرامش در خاورمیانه و در بین کشورهای مسلمان، ترس و واهمه دشمنان جهان اسلام است، گفت: صدها سال است که دشمنان اسلام به ویژه انگلستان به دنبال پی ریزی نقشه های شیطانی برای زدودن آرامش از جهان اسلام هستند و اکنون نتیجه این شیطنت ها در منطقه به عینه دیده می شود.

امام جمعه مریوان، تنها رمز موفقیت و پیروزی اسلام بر جهان کفر را انسجام و وحدت جهان اسلام دانست و اظهار داشت: مهمترین ترس و واهمه دشمنان اسلام، اتحاد و وحدت مسلمین است، لذا کشورهای مسلمان باید برای اتحاد واقعی به اجماع کاملی برسند.

ماموستا شیرزادی در ادامه با انتقاد از برخی کشورهای مسلمان که به نوعی به هم پیمانان آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل تبدیل شده اند، تاکید کرد: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی در منطقه و جهان به غلام حلقه به گوش مستکبرین تبدیل شده اند و منافع و منابع خود را در اختیار کشورگشایی ها و زیاده خواهی هایی دشمنان وحدت جهان اسلام قرار داده اند، ولی این کشورها بدانند که دشمنان اسلام هیچ عهد و وفایی را نمی شناسند و زود یا دیر به سراغ آنها هم خواهند آمد.

امام جمعه مریوان در ادامه سخنان خود گفت: امروز کشور یمن، زیر آماج حملات سعودی هاست و بدتر و نگران کننده تر اینکه کشورهای اسلامی به جز ایران و چند کشور دیگر، این حملات را تایید و حتی حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه هرچه شعله جنگ در جهان اسلام شعله ور شود، دسترسی و چیاول دشمنان بر منابع جهان اسلام راحت تر می شود، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای اسلامی خواسته یا ناخواسته در دام آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل و غربی ها افتاده اند و به قول دونالد ترامپ این کشورهای مسلمان به مثابه گاوهای شیردهی هستند که برای آمریکا و... منافع بسیاری دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha