پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میرزایی

حوزه/ حجت الاسلام میرزایی به تصویب لایحه FATF در مجلس شورای اسلامی اشاره و گفت: متاسفانه این لایحه هم مانند برجام به تصویب نمایندگان مجلس رسید. ملت ایران باید بیش از پیش هوشیار باشد تا کلاهی که در مسئله برجام سر آنان رفت، دیگر تکرار نشود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا میرزایی، از روحانیون جانباز دوران دفاع مقدس، در یادواره 33 شهید شهرک زیاران شهرستان آبیک، گفت: اگر شهدا نبودند امروز اقتداری نداشتیم، آنها رفتند تا ما بمانیم. امروز وظیفه ما در قبال شهدا و خانواده معظم شهدا بسیار خطیر و سنگین است.

وی بیان کرد: شهدا و ایثارگران نیازی به تجلیل ما ندارند و این ما هستیم که به تجلیل آنها نیاز داریم، زیرا با این روش به اثبات می‌رسانیم که اگر امروز امنیت مطلق در درون مرزهای ایران اسلامی وجود دارد، حاصل جانفشانی‌های شهدا است.

این روحانی جانباز با تاکید بر این که ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهدا است، افزود: امروز کشور علی رغم وجود مشکلات، به برکت خون شهدا از امنیت و آرامش برخورداراست، لذا باید راه و مسیر شهدای والا مقام را ادامه دهیم و از خانواده های آنان تجلیل کنیم.

حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: بهترین پیام دفاع مقدس، ایستادگی ملت در برابر استکبار و ظلم و ثبت بزرگترین حادثه تاریخی یعنی ذلت غرب در برابر عزت ایران اسلامی است.

مراقب نفوذی ها باشیم

وی به منویات راهگشای رهبری معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی و نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این سالها مدام بر مسئله نفوذ و اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند، ولی در عمل کار چندانی از سوی مسئولان انجام نشده است.

این روحانی جانباز اظهار کرد: متاسفانه برخی مسئولان به جای این که به مشکلات جاری کشور بپردازند، برنامه های دشمنان را اجرا می کنند، لذا ملت ایران باید مراقب این افراد و نفوذ خطرناک دشمن باشند.

 حجت الاسلام میرزایی به تصویب لایحه FATF در مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: این لایحه هم مانند برجام به تصویب نمایندگان مجلس رسید. ملت ایران باید بیش از پیش هوشیار باشد تا کلاهی که در مسئله برجام سر آنان رفت، دیگر تکرار نشود.

انتهای پیام
 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha