پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
fatf

حجت الاسلام شاکر گفت: تصویب FATF برای جلب نظر بیگانگان از نظر قانون، شرع و عقل و منطق قابل قبول نیست.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس عزت، استقلال و آزادی شکل گرفته است گفت: یکی از آرمان های انقلاب اسلامی در این چهار دهه بوده که استقلال خود را از دست ندهد و برای حفظ آن خون های بسیاری ریخته شده و ایثارگری های بسیاری انجام گرفته است.

عضو شورای حوزه علمیه یزد یکی از وظایف مسئولان کشور را حفظ استقلال کشور در هر شرایطی دانست و تصریح کرد: اگر قرار است که روزی قانونی در مجلس تصویب و یا قانونی توسط دولت مطرح شود که نتیجه آن این باشد استقلال کشور زیر سوال برود مطمنا ازمسیر انقلاب و امام دور است.

امام جمعه شهرستان اردکان خاطر نشان کرد: انقلاب ما برگرفته از معارف اهل بیت(ع) و معارف ناب شیعه است که این مطالب به وفور قابل مشاهده و با هیچ ثروت و امور مادی و دنیوی قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه قراردادهایی که در مجلس شورای اسلامی مطرح می شود نیاز به دقت فراوان دارد اذعان داشت : در میان بندهایی که وجود دارد راه نفوذ بیگانه و تسلط آن ها را بر کشور باز نکند و بسیاری از مراجع عظام و بزرگان در خصوص تصویب fatf نگرانی دارند که مبادا راه سلطه بیگانگان بر جمهوری اسلامی باز شود.

حجت الاسلام شاکر با بیان اینکه اگر ما بخواهیم نظر بیگانگان را در مواردی جلب کنیم از نظر قانون، شرع و عقل و منطق قابل قبول نیست اضافه کرد: در این موارد حتی اگر از سیاست مداران کار کشته کشور هم سوال شود که آیا برای جلب نظر بیگانگان نیاز است که چنین طرح هایی مانند fatf در کشور به تصویب برسد، آنها نیز مخالفت خواهند کرد.

عضو شورای حوزه علمیه یزد ادامه داد: دغدغه مردم و برخی از مسئولان از سر نگرانی برای جمهوری اسلامی است نه از سر سیاست بازی.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مسئولانی که در رأس کشور قرار دارند به تذکرات دلسوزانه رهبر معظم انقلاب توجه کنند و اهمیت دهند و دغدغه آنها نیز همین باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha