جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، اشاعه احساس ناامیدی و یأس در کشور را بزرگترین خیانت دانست و گفت: متأسفانه دشمنان و معاندان نظام اسلامی با همراهی برخی عوامل داخلی در حال کاشتن بذر ناامیدی در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، عصر روز گذشته در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان اشاعه احساس ناامیدی و یأس در کشور را بزرگترین خیانت دانست و گفت: متأسفانه دشمنان و معاندان نظام اسلامی با همراهی برخی عوامل داخلی در حال کاشتن بذر ناامیدی در کشور هستند.

وی با بیان این که کسی منکر مشکلات موجود در کشور نیست، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بن بستی برای کشور نخواهد بود و همه مشکلات با تکیه بر ظرفیت های داخلی و همچنین انسجام ملی حل خواهد شد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در داخل کشور همواره به بیرون امید دارند و دل بسته اند، خاطرنشان کرد: این افراد ظرفیت های داخلی را نادیده گرفته اند و تنها نگاه به بیرون دارند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که کشورمان دارای ظرفیت و پتانسیل های عظیمی است که به راحتی می توان با تکیه بر آن از مشکلات عبور کرد، تصریح کرد: اما متأسفانه نسبت به این ظرفیت های بومی بی توجهی می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورمان از مشکلات و بحران های سخت تر از این به راحتی عبور کرده، خاطرنشان کرد: اگر مدیریت جهادی و تفکر انقلابی در همه امور کشور ساری و جاری باشد می توانیم از بحران ها و مشکلات عبور کنیم.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که امروز دغدغه همه مدیران کشور باید کاهش مشکلات اقتصادی مردم باشد، تصریح کرد: نباید بگذاریم مردم ما در میان مشکلات اقتصادی گرفتار شوند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ها پیش نسبت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید داشتند، گفت: اما متأسفانه علیرغم همه تأکیدات ایشان، این طرح ارزشمند به خوبی در کشور اجرایی نشد، در حالی که اقتصاد مقاومتی سد محکمی در برابر تحریم های اقتصادی دشمن خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن مراسم عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این مراسم باشکوه ترین اجتماع بشری است که امروز به نماد عزت و اقتدار امت اسلامی به ویژه شیعیان تبدیل شده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمن از حضور میلیونی امت اسلامی در این مراسم با عظمت بسیار عصبانی و هراسان است، خاطرنشان کرد: همه توان دشمنان و بدخواهان دین در جهت کاهش حضور مردم دراین اجتماع عظیم به کار گرفته شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همه باید در جهت رشد و گسترش این همایش بزرگ دینی تلاش کنند، افزود: مسئولان باید بسترهای لازم را به منظور حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی با عظمت فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha