سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران به راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و آن را نماد قدرت فرامنطقه ای اسلام ناب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران شنبه شب در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان بابل به راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و آن را نماد قدرت فرامنطقه ای اسلام ناب عنوان کرد.

وی با بیان این که اجتماع عظیم اربعین حسینی آمادگی برای جهاد و غلبه اسلام سیاسی و انقلابی بر اسلام محافظه‌کار است، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی عاشقان حسینی در این مراسم با عظمت قدرت تاریخ‌سازی و تقویت روحیه دفاع از دین و عزت اسلامی در خود جای داده است.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که اجتماع اربعین حسینی مقدمه ای برای تحول جهانی است، تصریح کرد: این راهپیمایی بزرگترین نماد برادری و همبستگی ملت ایران و عراق است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان دو ملت ایران و عراق هستند، خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم اربعین حسینی نماد وحدت و همبستگی دو ملت ایران و عراق در جهت حفظ دین است.

وی با اشاره به این که علیرغم همه توطئه دشمنان حضور امت اسلامی در مراسم اربعین حسینی باشکوه تر از هر زمان دیگری خواهد بود، تصریح کرد: دشمنان امت اسلامی بدانند که عاشقان حسینی علیرغم همه مشکلات، با اقتدار در این راهپیمایی عظیم حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که حضور مقتدرانه مردم در اجتماع اربعین حسینی خاری بر چشم دشمنان اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که حضور ملت های مسلمان و غیر مسلمان در راهپیمایی اربعین حسینی امسال باشکوه تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حقیقت حسینی بار دیگر با حضور ملت های مسلمان در راهپیمایی اربعین آشکار خواهد شد، بیان داشت: تلاش دشمنان برای بر هم زدن وحدت و همبستگی امت اسلامی، در سایه نورانیت اهل بیت(ع) با شکست مواجه شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که باید همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: عشق به امام حسین(ع) بسیاری از ملت های جهان را در کنار هم قرار می دهد که این نشان دهنده مشی حسینی است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی موجب نزدیکی قلوب ملت ها به هم شده، بیان داشت: حضور مردمی از کشورهای مختلف جهان در این راهپیمایی عظیم مردمی نشان از گسترش فرهنگ حسینی در جهان دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز امت اسلامی به ویژه شیعیان باید به خود ببالد که این گونه حماسه ساز شده است، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش دشمنان در جهت سانسور رسانه ای این حرکت عظیم، اما شاهد جهانی شدن پیاده روی اربعین حسینی هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha