جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اندونزی همایش بین المللی «امور مالی، اقتصاد و تجارت اسلامی» برگزار می کند

حوزه/ همایش دو روزه اقتصاد اسلامی با عنوان «بانکداری و اقتصاد اسلامی در فضای انقلاب دیجیتال» با حضور اساتید و دانشگاهیان ملی و بین المللی در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از islamicmarkets، همایش بین المللی امور مالی، اقتصاد و تجارت اسلامی در روزهای پایانی ماه اکتبر امسال به میزبانی دانشگاه اسلامی شریف هدایت الله در شهر جاکارتا، پایتخت اندونزی برگزار می شود.

زمان برگزاری این همایش دو روزه 29 تا 30 اکتبر اعلام شده است.

 

اساتید امور اقتصادی و تجاری دانشگاه ایالتی شریف هدایت الله درجاکارتا دومین همایش بین المللی اقتصاد اسلامی را با عنوان «بانکداری و اقتصاد اسلامی در فضای انقلاب دیجیتال» برگزار می کنند.

این اجلاس قرار است با حضور محققان ملی و بین المللی برپا شده و آن ها تحقیقات و نتایج مطالعات شان را در هر دو زمینه اقتصاد اسلامی و همچنین انقلاب دیجیتال ارائه خواهند داد.

 

اهداف این همایش نیز به شرح زیر عنوان شده اند:

1- ایجاد یک فضای مناسب برای دانشگاهیان و محققان در رابطه با اقتصاد و امور اسلامی به منظور بحث پیرامون موضوعات کنونی مربوط با این نوع اقتصاد در جهان بین الملل.

2- فراهم آوردن اجلاسی برای دانشگاهیان و محققان به منظور انتشار نتایج تحقیقات و فعالیت های علمی آنان در مجلات معتبر ملی و بین المللی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha