شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار سلامی

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن در برابر انقلاب اسلامی دچار عجز سیاسی شده و توانش به شدت فرسوده گشته است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم که در حسینیه ستاد این سپاه برگزار شد، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با اتکای بر خدا و تکیه بر توانایی های خود توانسته در برابر ابرقدرت های عالم به خصوص آمریکای جهانخوار، عزتمند و استوار بایستد ، اظهار داشت: با وجود امکانات و شکوه ظاهری قدرت‌های مستکبر، ملت انقلابی ایران هرگز در برابر دشمن زورگو ، سر خم نکرده و با قدرت به راه خود که ریشه در نهضت حسینی دارد ، ادامه می دهد.

وی با تاکید بر این که ما بر اساس آموزه های ناب قرآنی به نصرت‌ الهی، باور و یقین داریم، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام امت در اوج قدرت آمریکا، پهلوی را شکست داد و این برای اولین بار بود که آمریکا چنین مفتضحانه یکی از راهبردی ترین موقعیت‌های خود در جهان را از دست می داد.

وی همچنین گفت: ملت ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود همه محرومیت ها و مظلومیت ها درخشید و توانست ایستادگی و سرافرازی و شرافت خود را به جهانیان نشان دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که در طول این چهار دهه،  دشمن سیلی‌های بزرگی از انقلاب و ملت ما خورده است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی در دنیا و به خصوص منطقه الهام بخش بوده و امروز دیگر مستکبران عالم تنها با ایران اسلامی مواجه نیستند بلکه اتحادی علیه نظام سلطه و به خصوص آمریکا شکل گرفته که این ها همه از جمله برکات انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به لطف الهی سرزمین‌های اسلامی اعم از یمن و سوریه و فلسطین و لبنان و عراق و غیره به میدان جهاد علیه کفار و مشرکین و منافقین تبدیل شده و ایالات متحده آمریکا با وجود هفت تریلیون دلار هزینه در این منطقه شکست سنگینی از انقلاب اسلامی و جریان مقاومت اسلامی خورده و این واقعیتی است که خود کارشناسان و سیاستمداران آمریکایی نیز به آن معترف هستند.

سلامی با تاکید بر این که امروز دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران دچار عجز سیاسی و راهبردی شده است، گفت: یکی از دلایل این شکست به خاطر وجود رهبری آگاه و شجاع و حکیم در کشورمان است که با توان بالای مدیریتی خود ، جامعه را از شوک ها و بحران ها به سلامت عبور می دهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری حقیقتاً با شجاعت، تدبیر، حکمت و عقلانیت انقلابی، کشتی نجات این ملت را به ساحل پیروزی راهنمایی می کنند و ما باید قدردان نعمت بزرگ ولایت در این مملکت باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha