چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
 سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: تقویت هر چه بیشتر سپاه و بسیج بی شک موجب افزایش اقتدار ایران اسلامی در مواجهه با دشمنان مستکبر می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم، با اشاره به ضرورت تقویت آمادگی نظامی جامعه اسلامی اظهار داشت: به لطف الهی شجره طیبه سپاه و بسیج در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی منشا خدمات و دستاوردهای بسیار چشمگیری بوده و امروز هم در مسیر حفظ انقلاب و خدمت به مردم با همه توان در وسط میدان مشغول به فعالیت است.

وی افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری بسیج نیرویی در برابر نیروی دیگر نیست و چنین تفکری کوچک کردن بسیج است، بسیج حافظ انقلاب اسلامی است و اگر فراگیر شدن بسیج صورت بگیرد، انقلاب بیمه می‌شود و بسیج با سرنوشت انقلاب سر و کار دارد.

امام جمعه قم همچنین در ادامه عزم و اراده راسخ در کنار نیت خالص نیروهای مسلح برای مقابله با توطئه‌های خارجی را دارای اهمیت دانست و گفت: این نیروها باید رضایت مندی خداوند را در اولویت کار خود قرار بدهند، چرا که نصرت الهی قبل از هر چیزی به یاری دوستان خداوند می‌آید.

وی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح کشورمان باید به گونه ای باشد که ظرفیت‌های نرم و سخت دشمن را تحت تاثیر خود قرار بدهد، ضمن آن که اساساً نیروهای مسلح ایران باید در هر زمان آماده پاسخ به حمله دشمن باشند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha