سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام قدیر محمدیان

حوزه/ امام جمعه اسفراین گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مهرماه سال ۹۱ سبب ایجاد تحول عظیم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، امروز در مراسم گرامیداشت 22 مهر، ششمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به اسفراین، اظهار کرد: سفر رهبری به این خطه مایه برکات فراوانی شد.

وی با بیان اینکه ما در زمانی زندگی می‌کنیم که ولی زمان ما حکیمی حاکم و عالمی فرزانه است و این نعمت بزرگی است که شامل حال ملت ما شده است، خاطرنشان کرد: باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم، زیرا این نعمت ولایت یکی از نعمت‌هایی است که خداوند متعال در روز قیامت از ما سؤال خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین افزود: مردم استان خراسان شمالی در شش سال گذشته و در چنین روزهایی با تمام وجود نعمت ولایت را حس کردند و طعم شیرین ولایت را از نزدیک چشیدند و از برکات آن سفر بهره بردند.

وی تصریح کرد: در سالگرد حضور رهبری به این استان باید برکات آن سفر بازخوانی شود تا نسل جدید بدانند که رهبر انقلاب در این استان چه تحویل عظیم فرهنگی، اجتماعی واقتصادی را به وجود آوردند.

حجت‌الاسلام محمدیان افزود: برکات سفر رهبری در این استان و این خطه از ایران اسلامی هنوز تداوم دارد و قابل‌انکار نیست.

وی اظهار کرد: طبق احادیث و روایات، اولیای الهی کلامشان حکمت، سکوتشان ذکر و وجودشان در بیم مردم برکت است که مصداق بارز این حدیث مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: هنوز خاطره شیرین حضور رهبر معظم انقلاب در این استان در دل‌های ما وجود دارد؛ چراکه حضور آن رهبر فرزانه، نقطه عطفی در تاریخ این استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha