پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که متأسفانه سطح نظارت مسئولان در بازار ضعیف است و همین مسأله موجب سوء استفاده برخی افراد را فراهم کرده است، گفت: علیرغم این که در هفته های اخیر شاهد کاهش نرخ ارز در کشور بودیم، اما هنوز شاهد گرانی در جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر یک شنبه شب در نشستی با جمعی مسئولان این شهرستان بر ضرورت مدیریت صحیح در بخش های مختلف به منظور خدمت مناسب به مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه برخی تنگناهای اقتصادی جامعه موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است، افزود: این وظیفه مسئولان است که در جهت رفع این مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی اقدام کنند.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که امروز زمان آزمون و خطا نیست بلکه باید همه ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مدیریت های ضعیف در کشور عامل بروز وضع امروز جامعه است که با اصلاح شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مطالبه مردم از مسئولان نظارت بیشتر بر قیمت ها است، تصریح کرد: علیرغم این که در هفته های اخیر شاهد کاهش نرخ ارز در کشور بودیم، اما هنوز شاهد گرانی در جامعه هستیم.

وی با تأکید براین که متأسفانه سطح نظارت مسئولان در بازار ضعیف است و همین مسأله موجب سوء استفاده برخی افراد را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: با مدیریت و نظارت دقیق تر می توان شرایط اقتصادی کشور را به گذشته بازگرداند.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود با تأکید براین که قوه قضاییه باید به برخورد جدی و قاطع خود با مفسدان اقتصادی ادامه دهد، تصریح کرد: باید مبارزه با رانت خواری، ویژه خواری و فساد در کشور به طور قاطعانه از سوی سه قوه  دنبال شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که موضوع معیشت مردم یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان هر کشوری است که باید به طور جدی دنبال شود، ادامه داد: در یک کشوری با منابع غنی و ثروت فراوان نظیر کشورمان نباید مردم مشکلات معیشتی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی در چهار دهه اخیر همواره با ایستادگی از مشکلات عبور کردند، گفت: به طور حتم این ملت غیور و مقاوم این بار نیز با صبر و استقامت خود مشکلات را با سربلندی پشت سر خواهند گذاشت.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی در همه بخش های کشور برای مقابله با توطئه دشمنان تأکید کرد و گفت: ملت و مسؤولان باید در کنار هم وارد صحنه شده و در برابر مشکلات مقاومت کنند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که دشمن با همراهی برخی عوامل خود فروخته داخلی به دنبال ایجاد تشنج و بحران داخلی در کشورمان است، خاطرنشان کرد: اما دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران بدانند که خواب آشفته آنها هیچ گاه تعبیر نخواهد شد چون این ملت هوشیار و بیدار در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha