پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام امید سعادتی

حوزه/ مسئول اداره پژوهش حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان، نشست علمی «فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدهای آن» در حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید سعادتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برگزاری نشست علمی «فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدهای آن» در حوزه علمیه استان خبر داد و افزود: این نشست هم‌زمان با سالروز سفر و حضور رهبری در خراسان شمالی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و نقش مؤثر آن در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی، این نشست علمی با رویکرد تبیین جایگاه فضای مجازی و بسترهای فراهم شده در این حوزه برای انتقال معارف دینی و ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی به آحاد جامعه به‌ویژه طلاب و ممتازان پژوهشی مدارس علمیه مرکز استان برنامه‌ریزی شد.

حجت‌الاسلام سعادتی با بیان اینکه طلاب شرکت‌کننده در این نشست افزون بر 70 نفر از طلاب برتر و ممتازان پژوهشی مدارس علمیه استان بودند، اضافه کرد: در این نشست مباحث مختلف مربوط به فضای مجازی و ظرفیت‌ها و تهدیدهای آن از سوی استاد مدعو ارائه شد.

وی تصریح کرد: با توجه به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و فرمایشات معظم له در خصوص سبک زندگی اسلامی، استفاده مؤثر نسل جوان از فضای مجازی و تقویت روحیه انقلابی گری در بین طلاب و حوزه‌های علمیه، اداره پژوهش حوزه علمیه استان در هفته جاری دو نشست علمی دیگر را نیز با موضوعات «سبک زندگی اسلامی از منظر امام سجاد(ع)» و «ولایت فقیه و مبانی عقلی و نقلی آن» در مدارس علمیه استان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha